(VIDEO) Rakan Sekelas Berdekah, Pelajar Tersilap Panggil ‘Sayang’ Pada Ustaz.- Lubuk Viral

Belajar mennerusi kelas atas talian bukan satu perkara yang asing lagi sejak negara dilanda wabak C0v!d.19. Malah, pembelajaran atas talian itu diibaratkan juga dapat menjaga para pelajar dari dij4ngkiti wab4k berkenaan.

Bagaimanapun, sejak dari awal ia dikuatkuasa, pelbagai kerenah lucu atau perkara tidak terdvga ketika mengikuti kelas online itu berlaku.

Tersilap panggil ustaz jadi sayang.

Seperti yang dikongsikan oleh pengguna TikTok dikenali sebagai Dzafri_ ini apabila memuat naik video rakannya yang memanggil ustaz mengajar dengan panggilan ‘sayang’.

Bukan sahaja ustaz berkenaan yang mengejut namun rakan-rakan yang sama-sama berada didalam google class berkenaan juga sama tersentak sebelum ketawa beramai-ramai.

Situasi menjadi kekok buat pelajar lelaki berkenaan apabila dirinya menjadi bahan ketawa rakan sekelasnya memandangkan dia terdapat soalan yang infin diutarakan pada ketika itu.

Sehubungan dengan itu, rata-rata warganet yang menonton perkongsian tersebut turut sama terhibur apabila melihat video yang dimuat naik.

Malah, mereka juga berselor0h bahawa pelajar berkenaan sedang bebalas mesej dengan kekasihnya. Namun turut memuji ustaz berkenaan yang melayani kerenah pelajar tersebut.

Auto blushing ustaz

Ustaz pun kemain layan

Member belakang dah gelak je

Video:

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: https://liveconnection24.com/