Awal Puasa Buat Perangai, Lelaki ‘Kant0i’ Cvrang Ulang2 Ucap Syukur Sakitkan Hati Isteri – Lubuk Viral

Baru sahaja memasuki bulan Ramadan dan umat Islam di Malaysia juga masih berada dalam keadaan tenang sahaja. Bulan mulia ini seharusnya para muslimin memenuhkan aktiviti harian dengan melipatgandakan ibadah agar puasa yang dijalankan memperoleh lebih banyak pahala.

Namun begitu, berbeza dengan perkongsian seorang pengguna TikTok apabila memuat naik video pergadvhan dengan suami sehingga lelaki itu bersetuju melepaskannya.

Tujuan wanita berkenaan memuat naik video berkenaan adalah untuk memaklumkan kecvrangan suaminya walapun mereka baru sahaja bernikah sebulan yang lalu.

Lebih menyakitkan hati wanita berkenaan adalah tindakan lelaki itu yang dikatakan men1pu kerana selepas berkahwin baru tahu dirinya merupakan isteri yang keempat selepas suami kahwin-cera1 lebih dari sekali.

Dalam video yang dikongsikan, wanita itu memaklumkan yang suaminya berlaku curang dengan menghantar mesej, menelefon serta berbalas e-mail dengan seorang wanita yang dikenali sejak mereka belum bergelar suami isteri.

Dapat juga didengar yang lelaki itu mulai mengamvk dan meminta wanita tersebut mengambil semua barangnya di dalam kereta dan menunaikan ‘impian’ wanita berkenaan untuk berc3rai.

Lepas kahwin baru tahu yang dia kahwin cer4i 3 kali

Lelaki yang masih dalam keadaan mar4h itu terus mengenakan pakaian dan keluar dari rumah selepas berlaku perbal4han mulut. Video yang dirakam secara cur1-cur1 itu telah mendapat perhatian ramai selepas dimuat naik sendiri oleh wanita tersebut.

Sebelum ni pernah na1k t4ngan

Menerusi ruangan komen, wanita itu juga ada membalas beberapa pertanyaan daripada ntizen dan mengakui yang lelaki itu pernah ‘naik tangan’ kepadanya dan mula membuat pelbagai alasan selepas kant0i berlaku cvrang.

Macam tak berapa okey je lelaki macam ni

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata ntizen mengakui takut dengan lelaki seperti itu. Mana tidaknya, baru sahaja berkahwin, isteri didakwa telah meminta cera1 disebabkan perangai yang masih curang dengan wanita lain.

Mereka juga agak terganggu dengan tindakan lelaki itu yang mengucapkan syukur selepas bergadvh mulut dengan isteri termasuklah sudah tidak langsung menghormati bulan Ramadan ini.

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: http://www.klmenjeritvideo.dnq.news/