Hilang sabar ditudvh mata duit4n, akhirnya ibu Tangmo ‘meletvp’… Bakal ambil tindakan terhadap kaki fitn4h

DITUDvH mata duit4n dan sanggup menerima wang pampasan bagi menutup kes kem4tian anaknya, ibu kepada mendi4ng Tangmo Nida iaitu Panida Siriyudthayothin tampil memberi amaran kepada netizen yang berterusan menulis komen neg4tif mengenai dirinya.

Menurut laporan Thaitiger, Panida berkata dia akan mengambil tindakan undang-undang kepada mereka yang berterusan menyebarkan fitn4h mengenai dirinya.

Kata Panida, dia sudah lama bersabar dan tidak teragak-agak mengheret individu yang melakukan tudvhan tidak berasas itu ke muka pengadilan.

“Mulai sekarang, saya akan menuntut orang-orang yang menyebarkan fitn4h dan berita boh0ng. Fitn4h dan tuduhan kononnya saya gil4kan duit dan tak risaukan anak.

“Dulu ada yang kata saya ibu mata duit4n, lebih utamakan duit daripada anak… sekarang ini saya benar-benar akan ambil tindakan,” katanya.

Pada 4 Mac lalu, ramai netizen meluahkan rasa marah dengan tindakan Panida yang memaafkan dua suspek kem4tian anaknya selepas memberi wang pampasan berjumlah RM3.8 juta.

panida 2

Pada Khamis, may4t Tangmo dibed4h sias4t buat kali kedua atas permintaan ibunya.

Keputusan Panida memaafkan dua suspek iaitu pemandu bot laju Phaiboon Roberts serta Danupat ‘Por’Lerttaweewit (pemilik pengusahaan bot laju) mengejutkan ramai pihak.

Tindakan Panida itu mengundang rasa kurang senang segelintir netizen sehingga ada menudvh dia mata duitan kerana sanggup menerima wang daripada susp3k kes kem4tian anaknya.

Untuk rekod, may4t Tangmo dijumpai oleh pasukan penyelamat tempatan pada 26 Februari lalu selepas tiga hari hilang dipercayai lem4s.

May4tnya ditemui terapung di sungai sekitar 300 meter dari Pibulsongkram Pier, Nonthaburi, Bangkok, kira-kira satu kilometer dari lokasinya terjatuh.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: Mstar