“Seyesa mommy seyesaaa” Gelagat Jebat Jayden Suruh Nabila Tidur Menjadi Tumpuan Ramai

Anak lelaki Sharnaaz Ahmad hasil perkahwinannya bersama Noor Nabila terdahulu diberi nama Jebat Jayden sering sahaja mencvri perhatian ramai. Gelagat selambanya kadang-kadang membuatkan orang ramai mudah terhibur dengan si cilik ini.

Lihat sahaja video kanak-kanak comel ini yang pernah dikongsikan di sosial media, ada sahaja gelagatnya yang membuatkan ramai geram dengannya. Bukan itu sahaja, si cilik ini sangat bijak dan pandai berkata-kata seiring dengan peningkatan usianya.

Berikut adalah perkongsian rakaman Jebat Jayden meminta ibunya tidur dengan kecomelannya itu:

@noornabila00 Dia suruh kita tido bagi seyesa , pastu suruh sandar… macam2 arahan dia anak soleh ni #jebatjayden #kidsoftiktok #fypシ゚viral #fyp ♬ original sound – Noor Nabila

Alahai comel sungguhlah tengok si jebat ni mintak mommy nya tidur dengan selesa. Pandai dia menghiburkan orang di sekelilingnya. Siapa je yang tak terhibut dengan Jebat ni kan. Walaupun baru kanak-kanak tapi telatahnya dan juga percakapannya itu seolah sudah dewasa.

Bukan itu sahaja, Jebat juga pandai menyanyi. Seperti sedia maklum, sebelum ini sudah tular satu video yang mana Jebat Jayden menyanyi. Difahamkan juga video tersebut dirakam pada 2020 dan disebabkan itu kedengaran Jebat masih pelat ketika itu. Pelat ke apa ke, tetap comel betul si cilik ini!

@noornabila00 Seniman jebat…. #jebatjayden #fypシ゚viral #fyp #kidsoftiktok ♬ original sound – Noor Nabila

Rata-rata warganet meninggalkan reaksi mereka mengenai gelagat anak comel ini di ruangan komen seperti berikut:

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber :  Tiktok Noor Nabila

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*