“Hahaha satu Bukit Bintang kenal…”- Lakonan adik Haziq & Shuib pula cetus tawa ramai – Lubuk Viral

Adik Haziq atau nama penuhnya Muhammad Haziq Mohd Asyraf bukanlah nama yang asing lagi bagi pengguna media sosial selepas celotehnya dengan pantas tersebar dan mula dikenali ramai kerana kepandaiannya.

Apatah lagi apabila mendengarkannya bercakap, ramai kagum dengan adik Haziq ini sehinggakan dipanggil sebagai wartawan cilik.

 

Walau bagaimanapun, baru-baru ini lakonan adik Haziq bersama Bell Ngasri dalam sebuah iklan Pat Mat Western mencetuskan tawa warganet disamping ada yang pasti bahawa dia juga mempunyai bakat berlakon.

Adik haziq

Nampaknya adik Haziq ini menjadi bualan warganet lagi selepas satu rakaman video terbaru ini dikongsikan apabila si cilik popular itu dilihat berlakon pula dengan Shuib Sepahtu.

Apa yang menariknya video adik Haziq ini, pasti ada kata-kata pengajaran yang diselitkan yang lalunya membuatkan adik Haziq ini semakin disukai ramai.

@suhaimipmw Berdekah habis babak Shuib nak main judi tu..sekali kena tazkirah Haziq ??#likeaboss #chefhaziq #fypシ #gampang ♬ original sound – Stokis Pak Mat Western

Dalam pada itu, tentu sahaja lakonan adik Haziq bersama Shuib Sepahtu itu mencetus gelak tawa ramai disamping kedua-duanya juga ditinggalkan bermacam-macam reaksi positif oleh warganet diruang komen.

“Bukan 1 Kuala Lumpur, 1 Malaysia dah kenal dah. Kakak saya yang…”

Adik haziqAdik haziq

“Next level dah Haziqq syabass”

IMG_20220312_201955IMG_20220312_201914

“Kalau buat short movie raya la Hazid, mesti sedih”

Adik haziq

“Hahaha satu Bukit Bintang kenal kau…”

IMG_20220312_202037IMG_20220312_202042

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: HCL