Gadis Hal4u Belalang Guna Penyembur, Komen Netizen Pula Undang Ketawa – Lubuk Viral

Selalunya ramai yang akan menggunakan penyembur racvn serangga untuk mengh4lau serangga yang tidak diingini di dalam rumah. Sama juga macam yang dilakukan gadis ini apabila dia cuba mengh4lau seekor belalang yang memasuki biliknya namun lain pula yang menarik perhatian ramai.

Semuanya gara-gara cubaannya yang menyembur dengan begitu banyak sekali seolah-olah dia sedang menggunakan penyembur pewangi. Malah video tersebut juga kini tular dikongsikan apabila ianya meraih lebih dari setengah juta tontonan setakat ini.

@ibnomnomnom MATERIAL GROWLLLL?????? @bleghwtv ♬ original sound – ?????

Di dalam video yang dikongsikan ini, kelihatan gadis tersebut sedang mengh4lau seekor belalang dengan menggunakan penyembur racun serangga itu. Turut dapat dilihat, seekor belalang yang berada di langsir biliknya itu ketika dirakamkan.

Apa yang melucukan ialah belalang itu langsung tidak terkesan dengan ser4ngan tersebut dan terus memanjat seperti biasa. Namun gadis itu tidak berputus asa dan terus menerus menyembur racun serangga itu dengan begitu banyak sekali.

gadis

Melihatkan cubaan yang dilakukan gadis ini, ramai pula yang terhibur melihat gayanya menggunakan penyembur racvn serangga itu. Malah ada yang bersel0roh dengan gayanya itu bukan belalang sahaja yang akan pengsan tetapi dia juga boleh turut sama pengsan gara-gara terhidu racvn serangga itu.

Di ruangan komen, netizen turut sama terhibur melihat situasi yang dikongsikan ini. Lebih mencuit hati, belalang itu sempat terbang di dalam bilik itu pada penghujung video sekaligus mencetuskan situasi panik di situ.

“Tu macam spray untuk wangikan bilik je.”

penyembur

“Belalang: kau ingat aku lipas nak sembur macam tu.”

racun

“Banyak siot dia sembur. Kalau habis satu tin, terus beli kat kedai…”

komen

“Silap-silap bukan lipas je…”

tik tok

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: https://himpunanceritalawak.com/