“Nak Apa Lagi Tak Tau” -Lega Sah Berpisah, Amirah Elrah Ded4h Apa Suami Buat Sepanjang 3 Tahun. – Lubuk Viral

Hujung tahun lalu, hangat diperkatakan mengenai kemelvt rumah tangga usahawan Nur Amirah yang mend4kwa namanya dibuang dari syarikat Elrah Exclusive.

Difahamkan, selepas tiga tahun, barulah semuanya terb0ngkar. Amirah turut meluahkan berharap agar dirinya dilepaskan oleh si suami kerana tiada guna pun untuk bersama lagi serta mahu memulakan hidup baru.

Amirah mengakui dia memberi sepenuh kepercayaan kepada suaminya untuk menguruskan perniagaan sementara dia memberi perhatian kepada anak-anak.

Namun, tidak menyangka dianaiya oleh suaminya dan menyifatkan dirinya seperti anak patung dan tidak boleh menerima diperlakukan sedemikian.

Lebih merumitkan lagi apabila Amirah mend4kwa suaminya seolah enggan bekerjasama untuk berpisah dan melepaskannya.

Katanya lagi, jika dia tidak minta untuk berpisah, sampai m4ti dia dit1pu. Ujarnya, sudahlah haknya di ambil tetai tidak mahu melepaskannya.

Terbaru, menerusi satu perkongsian di Insta Story semalam Amirah memuat naik perkembangan terbaru selepas hampir setahun turun naik mahk4mah dan beberapa kali ditunda usahawan itu mengesahkan sudah berpis4h secara rasmi dan berubah status.

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber : https://liveconnection24.com/