Selepas kapal layar, Hairul Azreen diajak Vincent Tan naik jet peribadi pula – Lubuk Viral

Baru-baru ini selepas berpeluang untuk menaiki kapal layar milik Tan Sri Vincent Tan, Pelakon dah Pengarah muda iaitu Hairul Azreen menyifatkan bahawa peluang sebegitu adalah sebuah peluang keemasan yang jarang orang lain akan dapat.

Hairul Azreen banyak berkongsi percutian mewah bersama isteri dan anak2nya sebelum ini tetapi tidak menyangka bahawa Tan Sri Vincent Tan akan memberinya peluang merasai pelayaran menggunakan kapal layar mewah miliknya itu.

Terkini, hairul ada memuatnaik selepas mendapat peluang merasai kapal layar mewah dan kini Tan Sri ingin memberi peluang kepada hairul dan keluarganya untuk menaiki penerbangan singkat menggunakan Jet Peribadi mewah yang juga milik Tan Sri Vincent.

Menerusi perkongsian beberapa foto di laman instagram pelakon itu, ianya menganggap bahawa itu adalah rezeki yang diberikan kepadanya dan keluarganya untuk merasai pengalaman menaiki Jet Peribadi mewah yang diberi layanan sangat istimewa.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by HAIRUL AZREEN IDRIS (@hairulazreen)

Menjengah ke ruangan komen, bukan sahaja netizen tetapi rakan artis juga banyak meningggalkan komen dan turut gembira dengan peluang yang diberikan oleh Tan Sri Vincent.

Komen Netizen:

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber : Instagram hairulazreen