Ditanya Soal Jantina Anak dalam Kandungan, Ini Jawapan Intan Ladyana & Suami – Lubuk Viral

Pelakon dan penyanyi, Harris Alif dan isterinya, Intan Ladyana yang bakal menimang cahaya mata sulung sepakat membuat keputusan untuk tidak mended4hkan jantina kandungan yang kini memasuki usia 7 bulan.

Mahu Beri Kejutan

Harris atau nama lengkapnya Nor Harris Alif bin Nor Rashidi berkata, bukanlah mahu berahsia namun mengaku mahu memberi kejutan buat semua terutama keluarga masing-masing yang juga sedang teruja untuk mengetahui perkara tersebut.

Menurut Harris, 23, dia dan Intan mengharapkan doa-doa yang baik daripada semua pihak berhubung keh4milan ini.

“Buat masa ini, ya, Intan sedang sarat meng4ndung. Tetapi tentang hal jantina, kami sepakat tak nak beritahu lagi.”

Dalam pada itu, Harris juga berterima kasih kepada peminat dan rakan-rakan artis yang mendoakan kesihatan mereka sebelum ini yang dijangkitan w4bak c0v1d-19.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by INTAN LADYANA (@intanladyana)

“Alhamdulillah, Intan pun sudah berada di rumah sejak tiga hari lalu. Kami semua berada dalam keadaan sihat. Intan pun tidak adalah lemah sangat, cuma adalah batvk-batvk.

“Selera makannya ada. Pendek kata, perlahan-lahan dia dan saya semakin membaik dan perlukan masa untuk berehat…katanya.

Bersalin Hujung Februari

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Hamba Allah (@harrisalif)

“Intan dijangka akan bersalin pada hujung Februari ini. Dia pun sudah sarat, jadi lepas ini saya pun tak galakkan dia sibuk dengan kerjaya.”

Harris turut memaklumkan bahawa keluarga mereka juga masih belum mengetahui tentang jantina anak sulung mereka itu  dan mereka memang berniat untuk membuat kejutan untuk semua.

“Kami pergi beli sama-sama. Tapi tidaklah terlalu lengkap barang-barangnya. Cuma, kami berdua ini mengharapkan doa-doa yang baik daripada semua pihak, agar urusan kehamilan dan bersalin nanti dipermudahkan, itu lebih penting,”katanya.

Terdahulu, Intan dilaporkan berada dalam keadaan kritik4l kerana j4ngkitan w4bak tersebut selepas dikejarkan ke Hospital Sungai Buloh, tetapi Harris menafikan perkara tersebut.

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber : Utusan