Datuk NoraAriffin Menangls, Disbabkan Ada Cerlta Tak Betul Tntang Dlri Dan Kluarga Beliau

Terpalit f.itn4h kononnya memaksa suami baharu menc.eraikan isteri pertama dan telah berkahwin dengan Dr. Rushdi Ramli sejak dua tahun lalu, penyanyi Datuk Nora Ariffin mengajak individu yang sengaja memburvkkan namanya supaya tampil bersemuka.

Nora atau nama lengkapnya Wan Norafizah Wan Ariffin, 48, berkata, dia sedia bertemu empat mata bersama individu yang tergam4k menyeb4rkan cerita p.alsv mengenai kehidupannya dan suami.

Sedikit info, Datuk Wan Norafizah binti Dato Wan Ariffin lahir 26 Julai 1973 atau lebih dikenali sebagai Datuk Nora merupakan seorang penyanyi wanita Malaysia.

Beliau mula mencipta nama pada tahun 1994 dengan album pertama yang berjudul Sandiwara yang memuatkan lagu hits Di Persimpangan ciptaan Adnan Abu Hassan.

“Saya menyeru pada individu yang sengaja ingin memb.urukkan kami, tolong tampil bersemuka. Mungkin individu ini ada masalah, kita sama-sama bantu,” katanya menerusi satu hantaran yang dimuat naik dalam Instagram.

Ujar pelantun lagu Naluri itu, dia ingin tahu tujuan individu terbabit menyebarkan f.itnah dan t.udvhan yang tidak tepat kepadanya serta suami,”

Lebih membuatkan Nora tertanya-tanya apabila individu tersebut menggunakan akaun media sosial p4lsu untuk menyebark4n f.itn4h terhadap perkahwinannya.

“Kenapa gunakan akaun media sosial p.alsu untuk seb4rkan f.itn4h? Alangkah baik kalau hubungi saya secara mesej DM dalam Intsagram.

“Apa sebenarnya tujuan awak?, Kalau bertujuan untuk mencari kebaikan, saya sedia mendengarnya. Tapi kalau bertujuan untuk meruntuhkan perkahwinan saya, itu adalah hak suami saya. Hak mutlak seorang suami tidak boleh dip4ksa-p4ksa. Saya serahkan pada Allah SWT,” tulis Nora.

Dalam pada itu, Nora turut kes4l apabila tindakannya mengumumkan status perkahwinannya telah mengvndang f.itn4h yang tidak berasas.

“Berkahwin itu perkara baik, mendapat pahala, wajar dihebahkan. Kerana itulah saya mengambil keputusan untuk beritahu pada semua bagi mengelakkan f.itn4h.

“Niat saya kerana Allah SWT. Tapi lain pula jadinya. Beritahu salah, tak beritahu pun salah. Sebagai seorang selebriti, saya juga berhak untuk tidak berkongsi atau menjelaskan tentang hal berkaitan kehidupan peribadi saya sekiranya tiada keperluan,” jelasnya.

Tambahnya lagi, jika benar dia ada melakukan perbuatan yang salah disisi agama, biarlah dirinya sahaja yang meminta keampunan daripadaNya.

Datuk Nora Menangis Sebab Ada Kenyataan Tidak Benar

Semalam kec0h dalam laman sosial apabila timbul khabar angin mengatakan bahawa Nora sebenarnya sudah pun bernikah dengan suaminya yang juga Pensyarah Kanan, Jabatan Fiqh dan Usul, Akademi Pengajian Islam, Universiti Malaya sejak dua tahun lalu.

Lebih mengejutkan apabila khabar angin itu juga menyebut bahawa Nora atau nama sebenarnya Wan Norafizah Wan Ariffin meminta suaminya itu menc.eraikan isteri pertama.

VIDEO:

Bagaimanapun, Nora menerusi kiriman mesej melalui WhatsApp kepada media berkata, segala tudvhan yang tular dalam media sosial itu adalah sama sekali tidak benar dan f.itn4h semata-mata.

Kredit : Kosmo/IG

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber :https://kisahbena.com/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*