“Pertama kali lalu fyp…” – (Video) Miming Mna-Mna Rncak Buat Rmai Trhibur.

Sherry Alhadad sememangnya antara pengacara berbakat yang sentiasa mendapat perhatian umum dan selebriti ini juga sangat serba boleh.

Perkara itu jugalah membuatkan Sherry Alhadad sentiasa menjadi pengacara pilihan ramai. Walau bagaimanapun, teruja juga peminat selepas melihat video Sherry Alhadad di aplikasi TikTok.

IMG_20211126_132207

Apa tidaknya, rata-rata peminat mengatakan dirinya pertama kali masuk ruangan fyp atau for your page mereka yang mana video yang dikongsikan selebriti ini di akaun miliknya juga sangat menghiburkan.

Rasanya buat pengguna TikTok, pasti tidak lagi asing dengan suara popular mana-mana r4ncak yang antara pilihan ramai untuk dijadikan sound video mereka, namun teruja juga peminat melihatkan Sherry Alhadad miming suara tersebut.

Dalam pada masa yang sama juga, rata-rata netizen memberikan pujian terhadap penampilannya yang semakin cantik lalu video terbabit meraih ribuan tontonan oleh pengguna di TikTok.


Tercvit hati dengan gelagat comel Sherry Alhadad, warganet diruangan komen meninggalkan bermacam-macam respon terhadapnya sehingga dia hangat mendapat perhatian sekali gus menerima ribuan tanda suka ramai di hantaran video tersebut.

“Pertama kali lalu fyp…”

SherryIMG_20211126_132350

“Pertama kali lalu fyp… semakin runcing, semakin rancak”

IMG_20211126_132409

“Comel cantik Kak Sherry”

Sherry

“Pertama kali lalu, makin lawa la”

IMG_20211126_132429