Jadi Tumpuan Ramai Shingga Ros4k Tevk, Kubvr Vanessa Angel Terpaksa Dikunci. Ibu Bapa Terpaksa Tengok Dari Luar

Perkara ini berikutan kubvr pasangan suami isteri itu yang menjadi viral mengalami keros4kan teruk akibat tindakan orang ramai yang tidak bertanggungjawab.

Keadaan kubvr mengalami keros4kan disebabkan orang ramai dan YouTuber yang mengambil kesempatan untuk mengambil gambar, selfie dan membuat ‘content’ untuk media sosial mereka.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by fransfaisal (@fransfaisal_)

Adik ipar Vanessa Angel, Frans Faisal, menerusi video memperlihatkan orang tuanya yang duduk di luar pagar sambil berdoa dan melihat dari jauh.

“Tak pernah terfikir dalam perjalanan hidupku, melihat orang tuaku duduk dengan tatapan kosong seperti begini,” tulisnya.

Dalam posting itu, Frans mengucapkan terima kasih kepada semua yang datang menziarahi pusara kakaknya, namun meminta orang ramai untuk menghargai dan tidak meros4kkan pusara itu.

Vanessa dan Febri atau Bibi men1nggal dun1a dalam satu kem4langan jalan di Tol Jakarta-Surabaya, berhampiran kawasan Nganjuk, Jawa Timur pada Khamis, 4 November lalu.

Jenaz4h kedua-duanya dikebumik4n dalam satu li4ng lah4d TPU Islam Taman Malaka Kecamatan Pesanggrahan, Jakarta Selatan. – KAPANLAGI

Komen Netizen:

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber : mstar

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*