[VIDEO] “Humblenya dia..” Terserempak Shuib Bercuti Dengan Anak2, Netizen Doa Terus kuat

Pemer.gian penyanyi Siti Sarah Raissuddin sememangnya bukan sahaja meninggalkan ke.san yang cukup mendalam terhadap Shuib dan anak-anak malah peminat juga turut sama merasainya.

Walau bagaimanapun, ramai peminat yang mengikuti perkembangan usahawan dan pelawak, Shuib Sepahtu sering memberikan kata-kata semangat dan doa agar dia dan anak-anak sentiasa kuat.

Nampaknya sekali lagi, Shuib Sepahtu menerima doa ramai wargamaya selepas rata-rata netizen mengharapkan agar dia terus kuat demi anak-anak selepas satu rakaman video seorang individu berkongsikan detik terserempak dengan keluarga Shuib Sepahtu.

IMG_20211028_094427

Difahamkan, individu atas nama akaun Norashikin Nordin terserempak dengan Shuib di lapangan terbang untuk ke Langkawi dan sempat merakam detik itu sekali gus mencuri tumpuan pengguna TikTok yang lain.

Dalam video kelihatan, Shuib bersama ahli keluarganya sedang menunggu di lapangan terbang dan ketika berada di tempat duduk bersama anak-anaknya, Shuib sempat melambai tangan selepas disapa peminat sekali gus membuatkan netizen turut memujinya seorang selebriti yang humble.

@norashikin_nordin Nak ke Langkawi. Terserempak dgn daddy #ayashaffan ♬ Semakin Benci Semakin Cinta – Shuib & Siti Sarah

Perkongsian di ruangan TikTok itu bersama satu rakaman video turut menerima ratusan komen berserta hantaran video terbabit kepada umum meraih ribuan tanda suka.

“Sedih la terus nitik air mata. Moga dia kuat selalu”

Shuib

“Humblenya dia”

IMG_20211028_094535IMG_20211028_094618

“Semoga diberikan kekuatan kepada Shuib dan keluarga”

IMG_20211028_094623ShuibIMG_20211028_094509

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber: HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*