Ded4h Wajah Bakal Bayi, Neelofa Bagi ‘Hint’ Lagi Pada Peminat?

Selebriti terkenal Neelofa sekali lagi menjadi bualan netizen dalam media sosial hari ini apabila memuat naik sebuah video menggunakan aplikasi tekaan wajah bayi hasil gabungan rupa paras ibu bapa.

Video terbabit menunjukkan bayangan dua wajah iaitu bayangan anak lelaki dan perempuan hasil gabungan wajahnya dengan suami tercinta, Haris Ismail dengan menggunakan sebuah aplikasi.

Pada mulanya, ramai yang menyangka video tersebut dihasilkan oleh kumpulan peminat fanatik bekas pengacara MeleTOP tersebut, namun sebaliknya rata-rata memberitahu kandungan tersebut dimuat naik sendiri oleh Neelofa.

Video:

Kebanyakkan peminat berasa terkejut kerana tidak menyangka selebriti berniqab itu memuat naik video tersebut serta memiliki akaun TikTok sendiri.

Tidak cukup dengan itu, ramai yang menganggap video tersebut merupakan hint Neelofa untuk membuat hebahan awal kepada umum bahawa dia sedang hamil anak pertama.

Komen Netizen:

Sejak Julai lalu, khabar angin mengenai dia sedang hamil anak pertama sering diperkatakan oleh netizen selepas selalu kelihatan penat dan memegang pervtnya dalam beberapa sesi siaran langsung dalam Instagram, namun baik Neelofa mahupun Haris, masing-masing masih mengunci mulut mengenai d4kwaan tersebut.

Sumber: beautifulnara

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber : https://www.motifviral.dnqj.my/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*