[VIDEO] “Tenang Hidu dari Tingkap” – Suami Terp4ksa Layankan Bini Mengid4m Bau Tar

Bagi orang yang sedang mengandung, mengidam adalah perkara yang sinonim yang selalu menjadi masalah bagi para suami di luar sana. Mengidam ini selalu menjadi masalah kepada para suami kerana kebanyakan para isteri akan mengidam benda atau makanan yang pelik.

Bila mengidam, selalunya ibu mengandung ini akan meminta yang pelik2. Pada masa mengandung ini ibu mengandung akan mempunyai deria rasa atau keinginan yang pelik. Seorang lelaki yang dikenali sebagai @abangkurier di aplikasi Tik Tok miliknya mengalami masalah yang sama.

Benda pelik yang dialami oleh isteri kepada abang kurier ini adalah beliau suka bau tar jalan yang sedang di tar di jalan raya dan bau cat. Kebetulan apabila dia sedang melalui jalan yang sedang di tar jadi dia mengambil peluang itu untuk membawa isterinya itu.

Memang kedengaran pelik atau nampak sangat pelik tetapi sebenarnya semua ibu yang mengandung pernah mengalami hal yang sama. Mengidam yang pelik2. Walaupun ianya bukanlah makanan tetapi jika ditunaikan oleh para suami, memang akan jelas terpancar kegembiraan buat si isteri.

Video:

Bila menjengah ke ruangan komen pula, ramai warga net yang lain meninggalkan komen yang mengalami hal yang sama, mengidam benda pelik.

Selain itu,

@nazirrkatimonApa perkara paling pelik waktu korang atau pasangan korang mengandung ?♬ original sound – AbangKurier

ada juga yang komen mesti nama anak abang kurier nanti bernama TARmizi kan. Hihihi. Apa pun semoga semuanya dipermudahkan bagi pasangan yang akan melahirkan nanti. Inshaa Allah..

Komen Netizen:

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber : Tiktok

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*