[VIDEO] First Time Ajar Jebat Naik Skooter, Baba Pulak Excited Macam Masuk OlimpikOctober 4, 2021staf svvHiburan0

Umum mengetahui tentang kisah Sharnaaz Ahmad bersama Noor Nabila dan anak mereka Jebat Jayden. Walaupun mereka berdua sudah mengumumkan untuk berpisah tetapi hubungan mereka tetap akrab demi untuk menjaga Jebat.

Setiap hari Jebat pasti akan berjumpa Babanya itu, sharnaaz akan meluangkan masa untuk berjumpa dan bermain dengan jebat walaupun jadual waktu kerja yang sibuk dan Ianya tidak mengira waktu sharnaaz tetap mengikut jadual rutin harian untuk berjumpa jebat.

Terkini, beberapa video telah dimuatnaik di laman instagram milik Jebat sendiri yang memaparkan aktiviti menaiki scooter bersama baba. Nampak wajah jebat yang keriangan bila bermain bersama babanya.

Walaupun masih terkek3k2 belajar menaiki scooter itu tetapi jebat berjaya belajar menaikinya. Sambil bermain2 sambil menaiki scooter, asalkan ianya aktiviti bersama baba tersayang, aktiviti apa pun menjadi seronok.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Jebat Jayden Ahmad (@jebatjayden)

Apabila menjengah ke ruangan komen pula, pelbagai reaksi yang ditulis oleh warga net dan juga para rakan artis yang juga mengambil peluang untuk meninggalkan komen yang positif di ruangan komen. Aktiviti sebegini seharus menjadi rutin untuk sesiapa sahaja supaya hubungan anak dan ibu bapa lebih mesra.

Komen Netizen:

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber : Ig jebatjayden

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*