[VIDEO]‘Ni Lagi Sakit Dari Beran4k’ – Isteri Bagi Suami Try Alat Simulator C0ntraction, Baru Mula Dah Suruh Berhenti

Memang tidak dinaf1kan bahawa proses melah1rkan cahaya mata merupakan saat yang paling dinantikan dan dalam masa yang sama amat digerun1 oleh para wanita yang bergelar sebagai ibu. Namun, terdapat sesetengah lelaki yang tidak memahami betapa sakitnya para isteri mereka melalui det1k itu.

Menerusi video yang telah dimuat naik oleh Muhsin Yusni di Youtube, isterinya, Aisyah meminta suaminya itu untuk mencuba alat simulator bersalin untuk merasai bagaimana pengalaman seorang isteri menghadapi contr4ction ketika sedang bersalin.

Di dalam video berkenaan, kelihatan lelaki itu sedang baring setelah memakai alat simulator pada bahagian perutnya. Isterinya mencuba bermain dengan alat berkenaan sehingga si suami menjer1t kesakit4n kerana tidak dapat menahan s4kit contr4ction tersebut.

Terhibur melihat lelaki berkenaan kesakitan, Aisyah semakin suka untuk mengenakan suaminya dengan menambahkan level kesakitan. Lelaki berkenaan mengingatkan isterinya agar memberitahunya jika ingin menambahkan contr4ction level berkenaan supaya dia bersedia menerima kes4kitan tersebut.

Kau buat nombor berapa tu? Satu-satu lah.. Kalau naikkan bagitau tau. Sakit..

2.5 mode normal rasa dia macam sesemut. You pernah tak rasa macam tu kat kaki.. Jangan tukar tiba-tiba!

Lebih menghiburkan lagi apabila ketika si suami sedang menahan kes4kitan, isterinya dengan sel4mba sempat minum air. Setelah 10 minit menggunakan alat simulator berkenaan, lelaki itu berasa pen1ng dan akhirnya si suami merayu untuk menghentikan level simulasi tersebut kerana sudah tidak dapat men4han lagi.

No no ni lagi sakit dari nak beran4k. Macam nak terkeluar!

Video berdurasi 13 minit 11 saat itu mendapat lebih 179,000 tontonan serta mendapat sebanyak 11,000 likes di Youtube.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber: http://www.klmenjeritvideo.dnq.news/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*