“Yang tak boleh blah kena tar1k tel1nga.” – Lelaki K4ntoi H1sap V4pe Depan Isteri Bikin Berdek4h

Merokok adalah membah4yakan kesihatan. Begitu juga dengan penggunaan vape. Semua sedia maklum, bahawa mer0kok atau vape, ianya tetap membah4yakan kesihatan. Setiap kotak rok0k ada diletakkan tentang bah4ya rok0k tetapi masih ramai yang mer0kok.

Vape adalah salah satu trend sekarang selain dari yang mer0kok. Bercakap isu v4pe ini, telah viral satu video tentang v4pe ini iaitu video seorang lelaki yang telah dimarahi oleh isterinya kerana ingin mencuba mengh1sap v4pe.

Video yang berdurasi 1 minit lebih itu telah memperlihatkan seorang wanita yang memegang gunting sambil memarahi suaminya yang di tangannya ada vape. Suaminya itu juga telah ditarik telinga kerana ingin memcuba mengh1sap v4pe.

Ramai yang geli hati melihat video tersebut kerana jarang kita melihat seorang suami yang takut akan isterinya sampai kena tarik telinga. Situasi tersebut melucukan sampaikan kena kejar dek isterinya. Nasib baik tak kena bantai dengan batang paip. Kalau tak memang berb1rat belakang badan tu. Hihihi.

Video:

@enbardazizi

@para_langgarmy jangan berani cuba3 ye.. hahaha

♬ Bombastic – ?2? ???????

Menjengah ke ruangan komen, masing2 ketawa dan menyokong tindakan si isterinya itu. Ada juga yang berseloroh yang suaminya takut isteri. Yelah kan vape dan merokok itu kan sama sahaja jadi tak salah seorang isteri marah kerana sayangkan kesihatan suaminya.

Komen Netizen:

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber : Tiktok

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*