Hri Ulangthun Sharnaaz Ahmad, Tp Ayt Adik Neelofa yg mnjadi prhatian..

Menerusi halaman Instagram Jebat Jayden, satu ucapan manis buat Sharnaaz Ahmad sempena hari ulangtahun nya pada harini ini.

Sharnaaz mendirikan rumah tangga dengan Noor Nabila pada 31 Mac 2017, namun bercer4i pada Julai tahun lalu.

Kapsyen ringkas:

“Happy birthday to my superbaba. Thank you so much baba for everything … all the cikedis, gula2, air volcano, bawak pergi padang main2 sambil tengok awek… pergi playground… pergi go go car dan macam macam lagi. U r the best baba in the whole wide world and i love you so much baba… semoga baba sihat dan panjang umur aminn. jom doakan baba say..”

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Jebat Jayden Ahmad (@jebatjayden)

Terdahulu, Sharnaaz ada memberi komen dalam
mendirikan rumah tangga lagi.

“SOAL jodoh adalah rahsia Allah, saya tidak simpan apa-apa dend4m dengannya. Ini semua takdir yang sudah tertulis,” kata pelakon Sharnaaz Ahmad mengenai berita percer4iannya dengan Noor Nabila pada 9 Julai lalu secara hakam.

Namun, terdapat juga komen komen yang bertanya siapakah yang menulis kapsyen tersebut.

Namun, komen adik Neelofa juga yang sering mendapat perhatian:

Lagi komen daripada netizen:

“Happy Bday baba ayden n baby J, sehat, panjang umur, dan bahagia..”

“Happy bday baba jayden… semoga sentiansa dlm lindungan Allah, sht tubuh bfn, dilimpahi rezeki n cpt2 cari suri hati..”

“Bestnya awak birthdate sama dgn baba awak, happy birthday sayang Jebat ni, moga Jebat membesar menjadi org yg berjaya di dunia dan akhirat aminnn..”

Sharnaaz juga seorang bapa yang pentingkan anak nya sendiri dalam hidupnya.

“Kita manusia hanya mampu merancang tapi Allah yang tentukan. Mungkin saya ini bukan suami yang baik tapi saya tidak pernah membuat hal yang melampaui batas.

“Keutamaan kami sekarang adalah membesarkan Jebat dengan memberikan apa yang terbaik. Saya tidak akan biarkan Jebat rasa kehilan.gan seorang bapa sebab sehingga hari ini saya tidak lupa untuk berjumpa dengannya walaupun sibuk atau sakit sekali pun,” katanya.

“Alhamdulillah saya dapat pelepasan daripada Nabila untuk berjumpa Jebat bila-bila masa dan di mana saja. Bagi saya ini satu benda yang baik. Saya akan ambil kesempatan ini untuk sentiasa bersama Jebat dan akan bersamanya sampai bila-bila,” katanya.

“Saya doakan kepada mana-mana individu yang sudah berkahwin untuk jaga perhubungan sebaik mungkin. Jangan ti.ru macam saya sebab kebahagiaan itu penting,” katanya.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber: IG Jebatjayden

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*