“Alhamdulillah, Ayash Affan dah pun dikeluarkan dari inkub4tor sejak dua hari lalu. Berat pun makin naik- Shuib

Kuala Lumpur: Anak bongsu pelakon dan pelawak popular, Shuib, 37, iaitu Ayash Affan yang lahir pramat4ng pada 6 Ogos lalu sudah dikeluarkan dari inkub4tor di Hospital Canselor Tuanku Muhriz (HCTM), Universiti Kebangsaan Malaysia, dua hari lalu.

Shuib berkata, selepas dikeluarkan dari inkub4tor, perkembangan ditunjukkan Ayash yang berusia 20 hari itu sangat baik.

“Alhamdulillah, ‘baby’ dah pun dikeluarkan dari inkub4tor sejak dua hari lalu. Berat makin naik, alhamdulillah dia juga dah mula minum svsu ibu (daripada sepupu Shuib). Begitulah perkembangannya dan doktor cakap dalam masa kira-kira tiga minggu, insya-Allah dia akan keluar (dibawa pulang ke rumah),” katanya kepada Harian Metro.

Baru-baru ini Shuib atau nama sebenarnya Shahmira Muhamad dilaporkan sudah bertemu calon sesuai untuk menjadi ibu susvan buat Ayash iaitu sepupunya sendiri.

“Syukur kepada Allah apabila dalam kalangan keluarga saya ada sepupu yang baru melahirkan anak kira-kira enam bulan lalu dan dialah ibu susvan Ayash,” katanya.

Shuib sebelum ini berkata, dia bimbang dengan masa depan Ayash sekiranya dia mendapatkan svsu badan daripada orang luar (bukan ahli keluarga sendiri).

Pada 9 Ogos lalu, Shuib kehilang4n isteri tercinta, penyanyi Siti Sarah Raissuddin yang men1nggl dn1a akibat C0v!d.19 di Unit Rawatan Rapi (1CU) HCTM.

Mereka berkahwin pada 26 Februari 2011 dan dikurniakan tiga cahaya mata iaitu Uwais Alqarni, 10, Dzahira Talita Zahra, 8, Ariq Matin, 6 dan terbaru, Ayash.

Sumber: metro

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber: http://transformasi.host/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*