“I Bvkan Cap Ayam Pvnya 0rang” – Pelajar Di Mesir Ded4h Per4ngai Sebenar Caprice

Kecoh satu Malaysia dibuatnya berhubung misi bantuan kemanusiaan untuk rakyat Pale.stin membabitkan Ustaz Ebit Lew (UEL), Nadir Al-Nuri dan Caprice.

Pelbagai pandangan daripada figura berpengaruh sudah kita dengar dan lihat. Malah, penjelasan daripada UEL dan Nadir serta kemaafan daripada Caprice juga sudah kita dengar.

Jika sebelum ini Caprice membuat ‘pended4han besar’ mengenai UEL, video tular di laman sosial sekitar minggu lalu mend3dahkan pula perangai dan sikap sebenar penyanyi rap itu ketika di Mesir.

Seorang lelaki, Redha Zaini menerusi sesi Live di Instagram mend4kwa dia dan rakannya bertemu Caprice untuk berborak dan menjernihkan keadaan.

Namun, layanan Caprice terhadapnya dan rakan-rakan membuat mereka kurang senang.

Malah, dia mend4kwa mereka perlu menyerahkan telefon bimbit kepada pihak Caprice dalam pertemuan itu.

“Kenapa dia tak bagi bawa telefon untuk datang berborak?”

Walaupun menerima layanan baik daripada pihak Caprice yang memberi mereka makanan dan minuman, namun penyanyi itu menunjukkan sisi biad4bnya.

“Awak tak kenal saya ke? Saya bukan cap ayam punya orang. Awak tengok orang KL kenal saya macam mana.”

Difahamkan, keadaan menjadi tegang apabila Caprice masuk ke sesi Live berkenaan sebelum terpotong dan menyambung perbincangan dengan individu dikatakan pembantu peribadi UEL, Arif.

Dalam sesi Live itu, Redha turut mend4kwa Caprice sudah mula koyak selain mengatakan Caprice mengalami depr3ssion.

Mereka kemudian memberi penjelasan mengenai isu tular dibangkitkan Caprice terhadap UEL antaranya termasuklah cara masuk ke Ga.za.

Kata mereka, walaupun telefon mereka dir4mpas ketika pertemuan bersama Caprice, ada cara lain meraka gunakan untuk menyimpan bahan bukti terhadap Caprice.

Di penghujung sesi Live itu, Redha menasihatkan semua pihak tidak membangkitkan isu untuk dijadikan bahan berg4duh bagi menjaga imej Malaysia di mata orang ramai terutama rakyat Pales.tin.

Sumber:Cari

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber: http://www.dnq.pw/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*