“ Alhamdulillah Dulu bern4fas 40 peratus, sekarang 90 peratus” – Elyana

KUALA LUMPUR: Selesai menjalani 10 kali r4watan radioterapi, penyanyi Elyana kini sudah boleh bern4fas dengan lebih baik namun masih mengalami beberapa kesan sampingan kesan raw4tan tersebut.

Elyana berkata, pada awal menjalani rawat4n tersebut, dia berasa lebih sih4t namun selepas selesai, mula mengalami kesan-kesan sampingan dan akan bertemu dokt9r untuk pemeriksaan lanjut.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by elyanaofficial (@elyanaofficial1)

“Alhamdulillah, sekarang boleh bernafas dengan baik. Kalau dulu 40 peratus, sekarang sudah 90 peratus. Tidak ada ses4k nafas. Selera makan juga bertambah, cuma saya perlu kawal.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by elyanaofficial (@elyanaofficial1)

“Memang kesan radioterapi ini beberapa kali buat baru ada. Cuma mula-mula rasa okey, tetapi sejak beberapa hari ini saya seperti ada masalah. Jadi saya cepatkan janji temu dengan dokt9r untuk p3riksa,” katanya kepada Utusan Malaysia.

Elyana sebelum ini mendapat perhatian ramai selepas mended4hkan k4nser limfoma yang dihidapinya sejak 10 tahun lalu kini semakin serius dan sudah mereb4k ke r4him, hati dan p4ngkal paha.

Kredit ig:elyanaofficial1

Tambah penyanyi Kalis Rindu itu, dia kini terlalu paranoid untuk keluar rumah kerana risau dengan peningk4tan k3s C0v1d-19 yang bertambah serius hari demi hari.

“Saya jadi paranoid. Badan tengah lem4h, jadi saya t4kut untuk berjumpa atau keluar rumah sekali pun.Malah saya juga berpesan kepada suami untuk amalkan prosedur operasi standard (SOP) yang ketat jika mahu keluar,” katanya.

Dalam pada itu, Elyana juga menitipkan rasa syukur dan berterima kasih kepada semua peminat yang mendoakan kesembuhan dan kesihatannya sepanjang dia menjalani raw4tan radi0terapi. – UTUSAN ONLINE

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber: utusan via elyanaofficial1

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*