“Last2 birthday kemana, gathering kemana… semua kelam kabut melayan banjir”, -Achey

Pada mulanya, Achey merancang untuk meraikan hari lahir dan berkumpul bersama keluarga di kampung halamannya di Segamat, Johor.

Namun hajatnya itu tidak kesampaian apabila negeri tersebut telah dilanda banjir. Bagaimanapun, pelawak itu tetap gembira kerana dapat meluangkan masa bersama keluarga bermain banjir.

“Kononnya nak berkumpul semua adik beradik .. sambut birthday n ber gathering bersama… semua balik cun2… last2 birthday kemana, gathering kemana… semua kelam kabut melayan banjir ????????????… pasal first time cucu2 hamzah ni dapat tgk banjir kat kg atuk dia… ..
..
Apa pun menghiburkan kan keluarga lebih puas terasa …kerana mereka kenal apa niat dan tujuan kita hiburkan mereka…”, tulisnya.

 

 

View this post on Instagram

 

Kononnya nak berkumpul semua adik beradik .. sambut birthday n ber gathering bersama… semua balik cun2… last2 birthday kemana, gathering kemana… semua kelam kabut melayan banjir ????????????… pasal first time cucu2 hamzah ni dapat tgk banjir kat kg atuk dia… .. .. Apa pun menghiburkan kan keluarga lebih puas terasa …kerana mereka kenal apa niat dan tujuan kita hiburkan mereka…

A post shared by achey Bocey 013-6408967 (mngr) (@acheykintangkintung) on

Melihat di ruangan komen, peminat turut terhibur dengan telatah Achey sekeluarga malah ada juga yang menasihati agar berhati-hati.

Sumber: Instagram Achey

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*