“Abg da hilang 7 kg dulu dan sekarang!”, Mawar buat perbandingan gambar, tapi Raff yang jadi perhatian!

Bergelar seorang ibu pada usia muda bukanlah sesuatu yang mudah namun pelakon Mawar Rashid menganggap itu anugerah terindah dalam hidupnya.

Malah, dia turut bersyukur atas semua nikmat yang Allah berikan kepadanya.

“7 months in VS 7 months out
❤️
Alhamdulillah jujur nak cakap ni, Bersyukur sangat dengan apa yang Allah S.W.T aturkan dalam hidup Mawar. Walaupun Mawar rasa cam umur 22 kahwin and umur 24 ada anak tu macam awal, yelah, Mawar rasa umur camtu cam muda sangat nak pikul tanggungjawab.

Tapi sebenarnya perkahwinan and jadi seorang ibu banyak ajar Mawar dalam kehidupan sementara di dunia ni. Ape yang Mawar nak hightlight kat sini, Mawar happy, makin lama dalam perkhawinan, lepas Ada anak ni, Mawar ngan suami pun jadi lebih mengenal hati masing2. Lain sangat dari dulu ???? Semoga Allah sentiasa lindungi Dan berkati rumah tangga kita. Amin ????”, tulisnya.

 

 

View this post on Instagram

 

7 months in VS 7 months out ❤️ Alhamdulillah jujur nak cakap ni, Bersyukur sangat dengan apa yang Allah S.W.T aturkan dalam hidup Mawar. Walaupun Mawar rasa cam umur 22 kahwin and umur 24 ada anak tu macam awal, yelah, Mawar rasa umur camtu cam muda sangat nak pikul tanggungjawab. Tapi sebenarnya perkahwinan and jadi seorang ibu banyak ajar Mawar dalam kehidupan sementara di dunia ni. Ape yang Mawar nak hightlight kat sini, Mawar happy, makin lama dalam perkhawinan, lepas Ada anak ni, Mawar ngan suami pun jadi lebih mengenal hati masing2. Lain sangat dari dulu ???? Semoga Allah sentiasa lindungi Dan berkati rumah tangga kita. Amin ????

A post shared by MAWAR RASHID (@mawarashid) on

Melihat di ruangan komen, suaminya sendiri, Raff Yaakob telah memberi komen pada postingnya itu.

Selain itu, peminat juga turut memberi komen dan mendoakan kebahagiaan pasangan tersebut.

Sumber: Instagram Mawar Rashid

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*