[VIDEO] Peminat Terhibur Melihat Telatah Fafau Meny4kat Member,”Lepas Tolak Kawan Kita Kena Tunjuk..”

Meskipun sibuk bekerja, namun penyampai radio Fara Fauzana atau nama samarannya Fafau tetap luangkan masa bercuti bersama rakan-rakan.

Baru-baru ini, Fafau telah berkongsi momen-momen sepanjang dia menghabiskan masa berseronok di sebuah pulau bersama rakan karibnya.

Fafau juga turut berkongsi sebuah rakaman video di akaun Instagramnya.

Menerusi rakaman tersebut, Fafau kelihatan seronok meny4kat rakannya ketika mencuba aktiviti dalam air.

“K A W A N Y G B A I K
.
akan cari jalan utk tunjukkan dia sgt baik. Lepas tolak kawan kita kena tunjuk kita prihatin esp bila kawwn kau tak tahu berenang ????????
(Video 1)
.
akan cari jalan utk kenakan kawan dia dengan cara yg terbaik…. xyah slide la ????
(Video 2)
.
Jadilah spt Fafau utk menjadi kawan baik itu hahahahahahah
.
Full video on @shaznishazwani Youtube channel
.
Nota : tag kawan2 baik korang dan jomm g @maglamilami.waterhouse
.
Notalagi : kadang2 kawan yg baik jgn percaya sgt sbb dorang ni pun “tajam” jugak… Tp xsemua laaa la la la la la”, tulisnya di entri tersebut.

 

Perkongsian Fafau telah mencuit hati ramai yang terhibur dengan telatah mereka.

Sumber: Instagram Fara Fauzana

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*