“Bertahan dan bertarung dengan Inflvenza A selama 5 hari 4 malam..”- Misha Omar

Penyanyi Misha Omar menerusi laman Instagramnya ada berkongsi cerita mengenai anaknya yang baru saja bebas dari penyak1t Influenza A yang telah melanda negara kita semenjak beberapa bulan yang lalu.

Misha telah menitip ucapan terima kasih kepada pihak perubatan yang terlibat dalam merawat anaknya itu.

“What a way to start a new year, a new age in 2020!! Alhamdulillah, anak saya Muhammad Idris Ezzwa dibebaskan dari hospital semalam setelah bertahan dan bertarung dengan influenza A selama 5 hari 4 malam.”

“Terima kasih buat Dato Dr. Musa & sepasukan bidadari yg sgt baik hati & penyayang menjaga anak saya selama kami berada di hospital. Saya juga ingin mengambil kesempatan ini utk mengucapkan terima kasih buat kalian, kawan-kawan Kak Mitch di Instagram yg mendoakan kesihatan Idris..”

“Mudah-mudahan Idris cepat sembuh, pulih seperti sediakala setelah menghabiskan ubat-ubatan yg dibekalkan oleh doktor dan meneruskan persekolahan tidak lama lagi. Kepada ibu-ibu yg berada di luar sana, sama-samalah kita menjaga dan mengambiltahu apakah yang boleh dilakukan untuk mengelakkan jangkitan kepada anak-anak kita…”

“Kepada ibu-ibu yg sedang menjaga anak-anak yg senasib dengan Idris, Kak Mitch doakan semoga kalian terus bersemangat, dilindungi kesihatannya dan kuat untuk menjaga anak-anak yg sedang sak1t.. Kita para ibu, manusia kuat, punya jiwa yang kuat..teruslah bertahan ok?..”

“Bunga ni datangnya dari sepasang remaja liar yg tak dengo cakap (org dah kata dah, sakit ni berjangk1t) tetapppp juga munculkan diri dengan bertopeng hahahahha!! Terima kasih @nagasakti & @julia_juhasu @juliajuhasu ..bunga ni lengkap dgn buah & dinner di fatty crab…yang lain kak mitch dah ngaappppp!!! ????????????”

“Terima kasih juga pada abg @mimieomar ,sedia menemani,sedia menjaga, kata dia lagi sedia juga dijangk1ti (wahhh berani eh) demi anak gunung kesayangannya…apapun budi kalian pada kak mitch sekeluarga..Allah saja yg Maha kaya mampu membalasnya… Terima kasih…????’, kongsinya panjang lebar.

 

 

View this post on Instagram

 

What a way to start a new year, a new age in 2020!! Alhamdulillah, anak saya Muhammad Idris Ezzwa dibebaskan dari hospital semalam setelah bertahan dan bertarung dengan influenza A selama 5 hari 4 malam. Terima kasih buat Dato Dr. Musa & sepasukan bidadari yg sgt baik hati & penyayang menjaga anak saya selama kami berada di hospital. Saya juga ingin mengambil kesempatan ini utk mengucapkan terima kasih buat kalian, kawan-kawan Kak Mitch di Instagram yg mendoakan kesihatan Idris.. Mudah-mudahan Idris cepat sembuh, pulih seperti sediakala setelah menghabiskan ubat-ubatan yg dibekalkan oleh doktor dan meneruskan persekolahan tidak lama lagi. Kepada ibu-ibu yg berada di luar sana, sama-samalah kita menjaga dan mengambiltahu apakah yang boleh dilakukan untuk mengelakkan jangkitan kepada anak-anak kita…Kepada ibu-ibu yg sedang menjaga anak-anak yg senasib dengan Idris, Kak Mitch doakan semoga kalian terus bersemangat, dilindungi kesihatannya dan kuat untuk menjaga anak-anak yg sedang sakit.. Kita para ibu, manusia kuat, punya jiwa yang kuat..teruslah bertahan ok?.. Bunga ni datangnya dari sepasang remaja liar yg tak dengo cakap (org dah kata dah, sakit ni berjangkit) tetapppp juga munculkan diri dengan bertopeng hahahahha!! Terima kasih @nagasakti & @julia_juhasu @juliajuhasu ..bunga ni lengkap dgn buah & dinner di fatty crab…yang lain kak mitch dah ngaappppp!!! ????????????Terima kasih juga pada abg @mimieomar ,sedia menemani,sedia menjaga, kata dia lagi sedia juga dijangkiti (wahhh berani eh) demi anak gunung kesayangannya…apapun budi kalian pada kak mitch sekeluarga..Allah saja yg Maha kaya mampu membalasnya… Terima kasih…????

A post shared by Misha Omar (@mishaomar) on

 

 

View this post on Instagram

 

M I S H A O M A R, T I G A P U L U H L A P A N, H A R I I N I … Alhamdulillah, tiada kata secantik bahasa dpt menggambarkan betapa saya sgt bersyukur masih di sini meraikan hari ulangtahun bersama ahli keluarga, teman-teman yg setia menemani kak mitch di sepanjang kembara seni kak mitch selama ni…Kak Mitch percaya, apa jua yg kak mitch miliki pada hari ini berkat nya jua datang dari kalian yg selalu memberi pandangan yg baik, kata-kata yg baik dan mendoakan yg baik-baik juga untuk kak mitch sekeluarga.. Terima kasih tau..cuma Allah saja mampu balas ingatan & kasih sayang kalian…kalian lah antara hadiah yg terbaik dalam hidup kak mitch…alhamdulillah..allah hu akbar!! ???????????? terima kasih…..

A post shared by Misha Omar (@mishaomar) on

 

Terdahulu, Misha Omar telah mendirikan rumah tangga bersama Firos Ezzwan Rossly pada 2 Mei 2014.

Sumber: Instagram Misha Omar

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*