“Dia Buat Macam Cuci Pinggan” Gelagat Jebat Cuci Gambar Cuit Hati Netizen

Anak kepada pelakon Sharnaaz Ahmad bernama Jebat Jayden ini sememangnya sering mencuri perhatian warganet dengan gelagat comelnya. Anak kecil ini sememangnya bijak dan kadang-kadang video keletahnya yang dikongsikan di sosial media membuatkan ramai terhibur menyaksikannya.

Selain Sharnaaz, ibu kepada Jebat, Noornabila juga sering berkongsikan rakaman keletah anak kecil ini. Sudah semestinya saban hari ada sahaja yang dibuat Jebat ini sehingga membuatkan ramai sudah faham sangat dengan si cilik ini.

Sebelum ini beberapa video telatah Jebat Jayden telah meraih tumpuan warganet. Dari sedang menyanyi, gaya berbual spontan dan sebagainya. Namun begitu, kali ini lain pula video yang dikongsikan di Tiktok noorkartini 66

Video: 

@noorkartini66 budak niiii pergi basuh gambar dia masa baby ahahahahahha. #fyp #fypシ ♬ original sound – Noor Kartini

Menerusi perkongsian tersebut, memaparkan Jebat Jayden sedang membasuh frame gambar masa ‘baby’ yang lama kerana dikatakan kotor oleh jebat.
Alahai comel dan bijak sungguh anak selebriti seorang ini! Moga membesar menjadi anak soleh dan sentiasa menjaga keluarganya.

Ketika artikel ini ditulis, perkongsian tersebut telah mendapat 203k tontonan, 11.8k likes dan pelabagai komen dari netizen yang rata-rata terhibur dengan gelagat comel Jebat Jayden.

Komen Netizen :

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: Tiktok Noorkartini