Gabungan wajah Rita Rudaini & Zahirah Macwilson, kecantikan pelakon Rita Nadira dipuji – Lubuk Viral

Pelakon, Rita Rudaini dan Zahirah Macwilson kedua-duanya mempunyai kecantikan tersendiri dan mereka juga menjadi antara selebriti kegemaran ramai dan sering diikuti perkembangan mereka oleh peminat dimana selain mempunyai wajah yang cantik, ia seiring dengan bakat mereka sebagai pelakon.

Jadi jika disebut kedua-dua nama selebriti berkenaan tentu ramai yang mengenali mereka. Meskipun begitu, seorang pelakon baharu yang mulai mendapat perhatian ini selepas beberapa kali membintangi drama menyebabkan kecantikannya menjadi bualan, Rita Nadira yang juga sebelum ini dikenali sebagai model.

Rita

IMG_20221028_133054

Melalui perkongsian Rita Nadira di akaun miliknya dia mendapat komen yang merasakan dia memiliki iras seperti pelakon, Zahirah Macwilson. Komen tersebut bagaimanapun menarik tumpuan tuan badan sendiri.

Pelakon berusia 25 tahun ini berkata bukan individu yang meninggalkan komen tersebut sahaja merasakan dia mempunyai iras dengan Zahirah Macwilson kerana ramai juga yang berpandangan yang sama. Pun begitu, Rita Nadira tampil mengambil gambar bersama dengan Zahirah Macwilson.

Kongsi Rita Nadira klip video yang memaparkan dia menjawab salah seorang yang meninggalkan komen mengenai wajahnya itu yang ada iras Zahirah Macwilson bagaimanapun turut membuatkan dirinya dihujani dengan pelbagai reaksi dan rata-ratanya juga merasakan selain Zahirah Macwilson, dia juga mempunyai iras dengan pelakon, Rita Rudaini.

“Campuran Zahirah + Rita Rudaini”

RitaIMG_20221028_132922

“Berlakon jadi adik beradik mesti best ni”

IMG_20221028_132938

“Samalaaa, both cantik”

IMG_20221028_132955

“Yes! Ada iras”

IMG_20221028_133012Rita

 

 

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber:HCL