Fatin Afeefa men4ngis di live tiktok, Umum nak berhenti berlakon sebab selalu difitn4h – Lubuk Viral

Sebentar tadi, pelakon Fatin Afeefa telah membuat satu lagi pendedahan menerusi satu sesi ‘live’ di akaun TikTok miliknya mengenai isu melibatkan bekas suaminya iaitu Adam Shahz.

Umum akan berhenti berlakon & menyanyi

Menerusi live TikTok itu, Fatin Afeefa yang tidak mampu menahan seb4k mengeluarkan air selepas mengakui tidak tahan dengan pelbagai spekulasi yang melanda dirinya walaupun telah berdiam diri selama ini.

Bukan itu saja, Fatin Afeefa turut mengumumkan bahawa dia akan berhenti melibatkan diri dalam dunia seni kerana tidak mahu anak-anaknya terganggu dengan kontr0versi yang melanda.

Saya dah tak nak hidup macam ni. Saya dah berhenti berlakon. Menyanyi pun dah tak ada. Saya dah 10 bulan tak berlakon mana-mana.

‘Bagi lah fame ni semua kat dia’

Tambah pelakon Tentang Bulan ini, dia berharap agar bekas suaminya akan lebih bahagia selepas segala tohm4han dan tudvhan yang dilemparkan kepada dirinya dan anak-anak.

Bagi lah fame ni semua kat dia. Kalau dia bahagia macam ni, ambil lah. Saya selama ni tak pernah bagi kenyataan apa-apa. Tapi dia?

Ujarnya lagi, dia hanya akan fokus kepada kebajikan anak-anaknya dan bisnes milik yang sedang diusahakannya ketika ini. Malah, menegaskan bahawa dia akan sentiasa kuat demi kedua-dua cahaya matanya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Adam Hasnur (@adamhasn27)

Sumber: TikTok @fatinafeefa8

 

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber : https://ohbulan.com/