Tidak Berdiam Diri, Akhirnya Bekas Svami Fatin Afeefa Bersvara KaIau BetuI Kenapa Tak Bawa Ke Mahkamah – Lubuk Viral

Pelakon, Adam Shahz tampil bersuara selepas bekas isterinya yang juga pelakon, Fatin Afeefa membuat pendedahan mengenai Adam yang didakwa tidak pernah memberikan nafkah kepada anak-anak mereka selama empat tahun.

“Kenapa Tak Bawa Ke Mahkamah?”

Menerusi Insta Stories, Adam turut mempersoalkan tindakan bekas isterinya yang tidak membawa kes ke mahkamah jika benar apa yang didakwa.

“Sudah 5 tahun, tak habis-habis lagi. Setiap set dicanangnya macam-macam. Siapa yang tak MOVE ON ni? Kalau betul 1 sen tak bagi, kenapa tak bawa ke mahkamah?” soal Adam

Tidak Kepil Sijil Cerai Perkahwinan Pertama

Tambahnya lagi, pelakon drama Juvana ini juga meluahkan rasa musykil dengan bekas isterinya yang tidak kepilkan sijil penrceraian dari perkahwinan pertama andai Fatin Afeefa pernah berkahwin sebelum ini.

“Ada kemusykilan, katanya perkahwinan KEDUA, tapi dulu kenapa tak ada attach kan sijil cerai perkahwinan pertama” tulis Adam

Murai My terdahulu pernah melaporkan mengenai Fatin Afeefa yang mengaku pernah berkahwin sebanyak dua kali dan anak sulungnya itu hasil daripada perkahwinan pertama.

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: http://www.klmenjeritvideo.dnq.news/