”Dah Tua Dah… Dah La Tu, M0ve 0n La”, – Tak Sangka Ramai Terkejvt fatin Afeefa Ded4h Sesuatu Pasal Bekas Suami – Lubuk Viral

Baru-baru ini, pelakon Fatin Afeefa dilihat memuat naik sebuah tangkap layar komen yang ditinggalkannya pada hantaran bekas suaminya, Adam Shahz di TikT0k.Menerusi hantaran tersebut, Fatin Afeefa atau nama sebenarnya Fatin Nur Afifah Shamsudin, 28, dilihat bengang dengan tindakan bekas suaminya yang juga merupakan seorang pelakon.

Bagi menjelaskan perkara sebenar, Fatin mengambil pendekatan dengan berkongsi komen yang ditulisnya pada hantaran tersebut kerana telah dip4dam.

“Just in c4se tak jumpa comment I dekat video sebelah, this is my reply,” tulis Fatin.Fatin Afeefa dilihat men4fikan segala d4kwaan yang ditulis di hantaran Adam malah menyifatkan ia sebagai satu fitn4h.Bukan itu sahaja, Fatin turut mendedahkan bahawa bekas suaminya itu tidak pernah memberi nafkah kepada anak-anaknya selama 4 tahun.

Meninjau di ruangan komen, rata-rata warganet menyatakan mereka mengikuti mengenai kisah percer4ian Fatin Afeefa dan Adam Shahz dari dulu.Malah, ada yang mempersoalkan kepada Adam Shahz mengenai anak kerana sebelum ini dia menyatakan anak kandungnya hanya seorang tetapi dalam hantarannya sebelum ini mengakui mempunyai dua orang anak.PELAKON Fatin Afeefa berkongsi berita gembira apabila berjaya membeli kereta idaman jenis Mercedes AMG GLE43 Coupe hasil kerja keras dalam perniagaan yang diusahakan.

Fatin atau Fatin Nur Afifah Shamsudin, 28, memberitahu kereta mewah tersebut dibeli sebagai hadiah buat dirinya yang telah bersusuah payah selama enam bulan sebagai seorang usahawan.”Enam bulan bersusah payah sebagai ahli perniagaan, inilah keputusannya. Segala penat lelah dan air mata akhirnya berbaloi!” katanya.

Fatin berkongsi mengenai perkara itu menerusi hantaran di media sosial miliknya sambil memuat naik gambar bersama kereta mewah miliknya.Dalam pada itu, Fatin berkata, keputusan yang dibuat untuk memperlahankan kerjaya dalam bidang lakonan dan memberi tumpuan kepada perniagaan sangat berbaloi buat dirinya.Untuk info, Fatin Afeefa telah mendirikan rumah tangga pada 2013 namun mengambil keputusan untuk berplsah pada 2017.Hasil perkahwinan tersebut, mereka dikurniakan sepasang cahaya mata.

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

SUMBER:Xtra