”Dia Tak Pernah G0da Saya, Selama Setahun Tu”, – Tak Sangka Ramai Terkejvt Lisa Surihani Ded4h Sesuatu Pasal Suami – Lubuk Viral

Aktres jelita, Datin Lisa Surihani mengenang kembali saat-saat perkenalannya bersama suami, Datuk Yusry Abdul Halim suatu ketika dahulu.Lisa yang mendedahkan perkara tersebut dalam sebuah program bual bicara baru-baru ini, berkata, dia terpaksa ‘jual mahal’ dengan Yusry ketika itu kerana belum mengenali sebaiknya sosok lelaki yang bernama Yusry Abdul Halim.

“Zaman BBM, kebetulan pihak artis ada buat group mesej dan nama saya pun termasuk sekali dan ternampaklah nama dia (Yusry).“Sejujurnya tiada niat untuk mendekati, cuma saya cakap ‘Hai’ kepada semua, tiba-tiba Yusry ‘add’ kita, saya pun macam terkejut tapi saya tenang saja.“Sebenarnya kadang-kadang dia ada tanya khabar tapi dia tak pernah goda saya, selama setahun itu dia tak pernah goda tetapi ada juga dia ajak berjumpa.

“Ketika itu saya jual mahal sebab saya belum kenal dia dengan rapat, tak tahu dia orang yang macam mana, saya berhati-hati sebab tak kenal betul-betul,” ujarnya.Lisa juga memberitahu saat pertama kali dia bertentang mata dengan Yusry ketika menghadiri tayangan gala filem Yusry ketika itu dengan berpakaian lusuh.“Kemudian saya dijemput untuk tengok tayangan filem Hikayat Merong Mahawangsa daripada wartawan. Saya ada beritahu Yusry yang saya dijemput tetapi agak pelik untuk saya pergi sebab jemputan bukan datang dari Yusry sendiri tapi saya pergi juga.

“Wartawan tu pula tak bagitahu tayangan tersebut adalah tayangan gala, jadinya saya pergi dengan berpakaian biasa, jeans biasa dan t-shirt lusuh saya pakai, saya segan betul sampai tak mahu berjalan di karpet merah ketika itu.“Namun diberitahu saya kena juga jalan di karpet merah sampai tertunduk malu takut orang perasan saya tetapi yang nampak saya ketika itu adalah Yusry juga.“Tiba-tiba saya dengar “Hello”. Saya terpandang dia dan saya tergamam seketika sebab pertama kali jumpa, dah la saya minat dia masa kecil dan kacak pula tu, tetapi saya tetap tenang ketika itu,” jelas Lisa.

Ibu kepada 3 cahaya mata ini berkata dia mula berkenalan dengan Yusry lebih dekat selepas mengetahui sifat peribadi Yusry.“Saya mesej dia, saya ucap “all the best and goodluck” dan saya tanya dia di mana, kemudian Yusry beritahu dia tak tengok tayangan filemnya sendiri pada tayangan gala tersebut.“Saya tanya kenapa dan dia jawab dia “tak boleh”. Daripada itu saya nampak sisi peribadi seorang Yusry yang saya tak jangka.

“Selalunya orang akan berbangga dengan hasil kerja mereka tetapi Yusry tidak, saya kagum dengannya ketika itu dan saya berkata mungkin saya perlu kenal dia dengan lebih.“Jadi daripada situ saya dan dia berkenalan dengan lebih dekat lagi. Perbualan kami di BBM pun semakin panjang, banyak sembang di telefon dan banyak ‘gayut’ biarpun jarang berjumpa,” cerita Lisa.Yusry dan Lisa berkahwin pada 23 Februari 2012 dan dikurniakan tiga cahaya mata iaitu Yahaira Leanne, Yusof Leonne dan Yunos Laith

 

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: http://www.klmenjeritvideo.dnq.news/