“Dialah Yang Tolong Pin Kan Tudung Belak4ng Saya, Yang Tol0ng Ikat Baju..” – Neelofa – Lubuk Viral

Siapalah peneman dikala susah dan senang , itulah suami pasangan kita sendiri. Bila ditanya siapakah yang sudi membantu jika mengikat baju dibelakang, tudung pin kat belkaang, sudah tentu jawapnya suami sang peneman lara dikala si isteri memerluk4n. Begitu juga jika ditanya pada Neelofa, Lofa juga sama seperti orang lain. Suami adalah peneman setia dan pelengkap dan juga pembantu persiapan peribadi.

Yang lebih sweet apabila Lofa menyatakan bahawa Haris adalah “approvekan” pemakaian Lofa selama ini. Memang bagus jika sedemikian. Melatih diri memakai pakaian musl1mah yang lebih sopan.

Tidak pernah bercerita tentang kisah rumahtangga, Haris lebih kepada diam dan tidak terlalu menceritakan soal keperibadian, berbanding Lofa namun mereka masih menjaga batas cerita untuk media.

Perkongsian Bilal, anaknya baru-baru ini membiatkan semua netizen tidak keruan malah, Lofa dan suami juga merasakan kekesalan dan sedikit keciwa dengan tindakan netizen.

Bukan sahaja sweet malah manja juga, dapat dilihat jika Haris dan Lofa bersama menghadiri majlis-majlis tertentu pasti Haris akan memimpin tangan Lofa. Apatah lagi jika dikongsikan momen yang sedemikian.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by neelofa.fans (@lofa.world)

Lofa dan suami memang manja dan apabila mereka bertutur pun menjadikan ramai yang tidak keruan dek kerana perbualan mereka pun manja dan sopan santun. Mereka juga dijadikan sebagai idola dalam perniagaan mahupun didalam rumahtangga.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by neelofa.fans (@lofa.world)

Ramai yang memuji kecantikkan pakaian yang Lofa pakaikan, malah, ramai juga turut memuji Lofa dek kerana depan belakang ditutup dengan baik. Setiap pakaian Lofa pun semuanya cantik dan masih kekal bergaya.

Pelbagai komen yang diberikan. Memuji beruntung mendapat suami seperti Haris dan ada yang mengatakan suka saja dengan memberikan komen “hati” diruangan komen.

Walaupun tanpa Bilal, tapi setiap kali perkongsian Lofa dan Haris paati akan ada saja terpal1t nama Bilal. Sudah semestinya, kerana itu anak mereka. Comel dan gebu Bilal sekarang.

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: http://www.klmenjeritvideo.dnq.news/