[VIDEO] “Baby 50-50…” Aliff Syukri Ded4h Keadaan Terkini Datin Shahida Dan Kandungan- Lubuk Viral

Usahawan s3ns4si, Datuk Seri Aliff Syukri mendedahkan isterinya Datin Seri Shahida yang kini sedang ham1l anak keenam dinasihatkan doktor untuk menggunakan kerusi roda selama beberapa bulan.

Ia susulan masalah kedudukan uri yang berada di bawah selain demi menjaga kesihatan ibu dan b4yi dalam kandungan.

Malah Shahida pernah dikejarkan ke h0spital selepas mengalami pendar4han kira-kira empat hari lalu.

“Posisi uri dia ke bawah ketika mengandung. Pengalaman pertama kali dialami isteri. Tak boleh berjalan dalam 10 langkah saja boleh berdar4h. Jadi ia boleh membah4yakan ibu dan b4yi dalam dalam kandungan. Tak boleh berjalan dalam tiga ke enam bulan.

“Setakat ini ibu okay, b4by 50-50. Kalau berjalan, berd4rah mungkin tiada rezeki. Sekarang ini memang nak jaga,” katanya kepada MH.

Mengulas insiden pendar4han Shahida baru-baru ini, penyanyi Ingin Bahagia ini turut bersimpati dan menyifatkan apa yang berlaku mengejutkannya.

“Masa tu saya sedang buat ‘IG Live’. Kemudian isteri beritahu dia alami pendar4han. Saya terkejut dan ingatkan kegvgvran.

“Bila ke h0spital, doktor beritahu kalau lambat diraw4t, mungkin bayi meningg4l.

“Alhamdulillah semuanya baik cuma isteri kena kurangkan berjalan, nak kemana-mana pakai kerusi roda. Ketika ini dia juga tidak ke pejabat, perlu berehat,” katanya lagi.

Komen :

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: https://bartasangbad.site/