Adam & Sweet Qismina rakam video, disangka berdua rupanya ada mak sekali. Sporting! – Lubuk Viral

Pasangan dari drama sehingga ke jinjang pelamin, Sweet Qismina atau nama sebenarnya Farhanna Qismina Supandi dan Adam Lee kini hangat diperkatakan ramai selepas selamat disatukan sebagai pasangan suami, isteri pada 24 Oktober lalu dengan sekali lafaz.

Selepas bercinta selama tiga tahun dan mengikat tali pertunangan tahun lalu, pasangan ini mengambil keputusan untuk disatukan pada tahun ini, tambah pula tarikh tersebut juga sempena ulang tahun kelahiran Sweet Qismina. Kedua-dua pelakon ini juga viral disebabkan ramai bahagia melihatkan pasangan ini akhirnya disatukan.

 

SweetSweet

Selepas dihujani dengan ucapan tahniah serta doa yang baik-baik oleh peminat terhadap mereka, Adam Lee tampil merakam video buat semua. Menerusi rakaman video yang turut tular dikongsikan ini memaparkan Adam Lee bersama isteri, Sweet Qismina.

Jelas terpancar kebahagiaan buat pasangan pengantin baru ini, Adam Lee menerusi video berdurasi 33 saat ini mengatakan dia dan Sweet Qismina mengucapkan terima kasih atas doa dan uca

@liprincessas

#adamlee #sweetqismina #terciptaalsq #fypp #fypシ #foryoupage #fypag

♬ bunyi asal – piyaasoff ?️ – piyaasoff ?️

Muat naik semula dikongsikan itu membuatkan peminat pasangan sama cantik, sama padan ini turut meninggalkan pelbagai komen selepas dihujung video, ternyata ibu mertua Adam Lee turut berada disamping mereka lalu membuatkan ramai memuji sikap sporting ibu kepada Sweet Qismina itu.

“Aku ingat…”

Sweet

“Haa terdiam la…”

IMG_20221026_103323

“Eh comelnya…”

Sweet

“Suka korang berdua…”

IMG_20221026_103350

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: HCL