Tom Bers4lin Tanpa Suami “Saya Sendiri Yg Lari Dari Rumah”- Lubuk Viral

Penyanyi Tom tampil menjelaskan secara terperinci mengenai kenyataannya sebelum ini yang terpaksa bers4lin anak ketiga sendirian di Langkawi, Kedah tanpa ditemani suami di sisi.

Tom, 36, atau nama sebenarnya Raja Farah Afzal Raja Ikram berkata, dia bukan ditinggalkan suami sebagaimana yang did4kwa sesetengah pihak.

Sebaliknya, keputusan tersebut dibuatnya sendiri susulan tidak mahu terus terbelenggu dengan kemelvt rumah tangga yang dihadapi.

“Saya tidak menafikan hubungan saya dan bekas suami ketika itu bermasalah. Jadi saya sendiri yang buat keputusan untuk meninggalkan rumah.

“Ketika itu masing-masing pun ada ego. Jadi sewaktu proses melahirkan anak ketiga, saya bers4lin seorang diri di hospital.

“Bukanlah dia (suami ketika itu) yang meninggalkan saya. Sebaliknya saya yang berbuat demikian, tinggalkan dia,” kata ibu kepada tiga cahaya mata ini kepada MH.

Tom yang kini sedang bersaing di Gegar Vaganza musim kesembilan (GV9) turut memberitahu, dia sendiri cuba untuk mengatasi kekurangan dalam diri.

Tidak mahu menyalahkan sesiapa, Tom cuba menjadi insan yang lebih baik di samping dua anak kandung yang dijaga.

“Jujurnya saya seorang yang kalau ada masalah, saya yang akan pergi, lari. Saya pernah berkahwin tiga kali dan setiap kali ada masalah, saya akan lari jauh-jauh.

“Susah juga, saya seorang yang sukar untuk memberikan peluang. Sekali buat salah ‘good bye’.

“Tapi saya tidak nafikan, ia mungkin antara masalah sendiri hingga menyebabkan jodoh perkahiwnan itu tidak panjang.

“Pada masa sama, saya juga mudah untuk sayang seseorang, atau sebab tak terlalu mengenali menyebabkan perpisahan terjadi.

“Saya tidak gemar bercinta lama-lama. Kalau mahu teruskan, ke fasa yang serius. Malah bila saya di samping seseorang, saya akan terlalu menyayangi, hingga kadang-kadang ia makan diri,” katanya lagi.

Tom Terpaksa Azan Anak Baru Lahir Sendiri

Penyanyi Tom atau nama sebenar Raja Farah Afzal Raja Ikram mended4hkan kehidupan semasa ditinggalkan suami dalam keadaan hamil anak ketiga.

Memetik laporan Gempak, Tom memberitahu dia melahirkan anak ketiga tersebut tanpa ditemani suami.

“Masa saya tengah hamil dua bulan lagi saya dan suami tidak sebumbung. Bayangkan daripada baby dalam perut itu saya bawa diri sendiri ke Langkawi.

“Sehinggalah hendak melahirkannya saya terpaksa bers4lin seorang diri dan tiada siapa hendak mengazankan anak saya.

“Masa tu tak tahu nak minta tolong siapa yang boleh azankan jadi saya azan sendiri. Tapi doktor tegur katanya tidak boleh kerana saya perempuan dan masih dalam keadaan tidak svci,” katanya.

Meskipun sukar mengendalikan dua anak pada ketika itu, namun dia bersyukur dapat melaluinya dengan kuat.

“Bila tiada suami susah juga nak handle seorang diri sampai orang tengok pun kasihan.

“Tapi saya sebenarnya tidak menyalahkan sesiapa. Walaupun sedang berpantang saya tetap kuat dan tidak boleh mengharapkan sesiapa,” luahnya.

Namun, dia berharap dia tetap bersama dan membesarkan anak-anaknya dengan baik tidak kira apa jua yang berlaku.

“Kepada anak-anak Mama, Mama buat semua ini untuk kamu semua. Walaupun Mama dikec4m tapi Mama akan berusaha beri yang terbaik untuk anak-anak Mama,” pesannya.

Untuk rekod, Tom mula mendirikan rumah tangga pada usia 21 tahun.

Bagaimanapun selepas mengalami tiga keruntuhan rumah tangga dalam tempoh lapan tahun, dia kini mahu memberi tumpuan sepenuhnya membesarkan dua cahaya mata lelaki, Putera Edler, 9, dan Putera Evans Ezra, 7 tahun.

Anak pertamanya, Megat Ariel yang kini berusia 14 tahun bagaimanapun tidak dibesarkan Tom.

kredit:media hiburan

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: http://trendingsangat.pw