‘Posting’ Foto-Foto Jadi Tumpuan, Sharifah Rose Ditegvr Netizen – Lubuk Viral

Personaliti media sosial yang kini semakin dikenali ramai sebagai seorang pelakon, Sharifah Rose sering menjadi tumpuan peminat dan netizen. Sharifah Rose juga antara pelakon wanita baharu yang acap kali menghiasi kaca televisyen dengan memegang watak utama.

Walau bagaimanapun, selain di kaca televisyen perkembangan Sharifah Rose juga sering diikuti peminat dan netizen di akaun Instagram (IG) miliknya yang mengikut tinjauan dia telah diikuti hampir 800,000 pengikut. Namun begitu, ternyata satu muat naik terbaharu Sharifah Rose membuatkan dia menerima kritik4n.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Sharifah Rose Sabrina (@sharifahrose_)

Sharifah Rose yang dilihat memuat naik beberapa keping foto itu dilihat berkongsikan jenis minuman yang disukai namun nampaknya bukan itu sahaja yang menjadi tumpuan peminat dan netizen yang melihat posting dikongsikan itu.

Ini kerana, imej berhijab dengan penampilan dalam posting terbaharu dikongsikan Sharifah Rose itu membuatkan rata-ratanya kurang senang dan menganggap ia tidak sesuai memandangkan kelihatan lehernya sehingga pelakon wanita berusia 23 tahun ini juga ditegur oleh peminat dan netizen.

Hantaran Sharifah Rose di Instagram ( IG) peribadi miliknya itu bagaimanapun tidak sekadar menerima pujian oleh peminat dan netizen namun ada juga memberikan nasihat buatnya selain mengingatkan dirinya bahawa leher juga merupakan aurat yang perlu ditutup.

“Kalau aku pakai…”

“Tutup aurat…”

“Cover your aurat…”

 

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

SUMBER:HCL