“Nampak Baby Bump. Congrats,”, – Netizen Perasan Sesuatu Perubahan Pada Puteri Sarah – Lubuk Viral

Pelakon Puteri Sarah did4kwa meng4ndung anak ketiga apabila memuat naik beberapa foto dirinya yang menggayakan tudung merah jambu dan berpakaian warna krim.Menerusi perkongsiannya di Instagram, Sarah bertanyakan soalan kepada pengikutnya tentang tindakan yang diambil mempengaruhi masa depan.

“Hey, saya ada soalan. Adakah masa depan anda akan berterima kasih atau kec3wa dengan tindakan yang anda ambil pada hari ini?.Saya? Saya hendak berterima kasih pada diri saya kerana percaya dengan diri sendiri,” tulisnya.

Meninjau diruangan komen, segelintir netizen timbul tanda tanya sama ada Sarah sedang berbadan dua kerana dilihat mempunyai ‘baby bump’.Menerusi satu perkongsian video yang dikongsikan oleh pemilik akaun Tiktok Puterisarahliyanaa yang merupakan akaun fans kepada Puteri Sarah Liyan berkongsi satu video di mana ketika itu hubungan Puteri Sarah bersama dengan suaminya, Syamsul Yusof masih lagi baik. Puteri Sarah Liyana Megat Kamaruddin atau lebih dikenali sebagai Puteri Sarah ialah merupakan seorang pelakon dan peragawati wanita Malaysia.

Dia dan Syamsul Yusof telah melangsungkan perkahwinan pada tahun 2014 dan hasil perkongsian hidup bersama mereka telah dikurniakan dua orang cahaya mata iaitu seorang lelaki, Syaikul Islam dan seorang perempuan, Sumaiyyah. “Sekuat mana pun wanita pasti kalah dengan rindu”, – Kata-kata menerusi video tersebut.Malah, ada juga yang mengucapkan tahniah atas kehamilannya.“Wah baby bump. Kalau betul Alhamdulillah.“Hamil lagi ke?.“Nampak baby bump. Congrats,” komen netizen.

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: http://www.klmenjeritvideo.dnq.news/