“Tiga bulan b4tuk tanpa henti…” Keadaan terkini Ezzaty Abdullah membimbangkan suaminya, Azwan Kombos- Lubuk Viral

PELAKON Ezzaty Abdullah dimasukkan ke sebuah pusat perub4tan di Kota Damansara, Selangor pada Isnin bagi menjalani pemeriksaan dan rawatan susulan selepas mengalami b4tuk sejak tiga bulan lalu.

Berkongsi perkara tersebut, suami kepada Ezzaty iaitu Azwan Kombos memaklumkan doktor telah menjalankan pemeriksaan ujian imbasan tomografi berkomputer (CT Scan) pada bahagian p4ru-p4ru dan masih menunggu jawapan pakar bagi mengetahui punca sebenar masalah tersebut.

ezzaty 1

Azwan memaklumkan zzaty kini sedang berehat di hospital.

“Sebelum ini pernah lakukan pemeriksaan X-ray dan diberitahu ada masalah di bahagian p4ru-p4ru. Hari ini (Selasa) doktor telah lakukan ujian CT scan untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut. Keputusan akan dimaklumkan seawal esok.

“Sebenarnya sudah hampir tiga bulan dia mengalami b4atuk tanpa henti. Tiada sebarang masalah lain seperti dem4m atau sebagainya namun disebabkan komitmen kerja barulah sekarang dapat berjumpa pakar.

“Memang kasihan melihat dia mehanan s4kit sehingga menggangu aktiviti harian,” katanya ketika dihubungi mStar.

Terdahulu, Ezzaty berkongsi foto dia berada di h0spital berkenaan menerusi hantaran di Instastory miliknya.

Sementara itu, Azwan memaklumkan isterinya itu pernah mengalami masalah sama ketika masih kecil dahulu, malah lebih tervk apabila setahun mengalami b4tuk.

ezzaty 2

Ezzaty pernah alami masalah sama ketika kecil.

“Dia pernah beritahu mengalami masalah sama ketika kecil dahulu. Tak sangka pula pada usia sekarang ini ia terjadi lagi. Kami ingatkan hanya b4tuk biasa.

“Saya ada menenami dia ketika melakukan ujian CT scan. Keadaannya memang agak lemah. Pihak h0spital juga mendapati terdapat lendir pada bahagian p4ru-p4ru dan telah dikeluarkan.

“Buat masa sekarang, dia diberikan raw4tan antib1otik. Untuk rawatan selanjutnya bergantung kepada keputusan CT scan yang akan dikeluarkan nanti,” ujarnya.

KOMEN NETIZEN :

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: https://bartasangbad.site/