Cubaan beberapa kali buat ‘mini love’ gagal, anak Maryam bikin ramai gelak besar – Lubuk Viral

Anak kepada pasangan personaliti media sosial, Ryzal Ibrahim dan isterinya, Maryam You Narae yang diberi nama Rina ini telah menarik tumpuan warganet yang mengundang rasa sangat terhibur ramai dengan telatah comelnya.

Rina yang selamat dilahirkan pada Oktober tahun lalu juga antara anak personaliti media sosial yang sering menjadi tumpuan peminat. Walaupun begitu, telatah Rina kali ini mencetuskan dirinya hangat dibualkan ramai sehingga viral di media sosial.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Duriankimchi (@duriankimchi)

“Bukan jari tu Rina…” tulis di akaun DurianKimchi milik pasangan terkenal itu yang mana mengundang tawa ramai disebabkan Rina yang cubaan beberapa kali membuat mini love lain pula jadinya. Selepas diajar oleh Maryam dan Ryzal Ibrahim namun nampaknya ia tetap menjadi begitu mencetuskan pasangan ini tidak dapat menahan ketawa dengan telatah Rina.

Dalam satu muat naik dikongsikan Maryam ini pula mengatakan setiap kali keluar, ramai orang minta gambar dan mereka dikatakan membuat mini love jadi disebabkan hal itu, Rina juga cuba buat mini love tetapi lain pula jadinya membuatkan Maryam berkata jangan salah faham jika nanti mengambil gambar bersama.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Maryam Younarae (@maryamyunrrr)

Muat naik dikongsikan tersebut tidak sekadar mengundang tawa ramai dengan telatah selamba anak Maryam malah ada juga yang siap mengulang tayang melihat gelagat keluarga bahagia itu.

“Hahahaha”

Rina

“Si comel…”

Anak Maryam

“Kelakor la Rina ni”

IMG_20221019_122250IMG_20221019_122256

“Cute sangat hahahaha”

Anak maryam

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: https://himpunanceritalawak.com/