“Apa Hal Nak Tanya Soalan Tu Pulak”-Isteri Pertikai Belum Mandi, Buat Zamarul Terkedu- Lubuk Viral

Nama pelakon veteran, Zamarul Hisham rasanya tidak perlu diperkenalkan lagi. Mana tidaknya, dia antara aktres terkenal yang disegani ramai kerana lakonan hebat yang diberikan dalam drama atau filem yang digalasnya cukup berkesan.

Begitu juga dengan watak Adam yang dibawa di dalam drama ‘Aku Tanpa Cintamu’, telah mengundang pelbagai reaksi geram, benci, marah dan sebagainya. Lantaran itu tidak hairanlah meskipun drama ini telah tamat, namun di laman sosial masih lagi hangat memperkatakan berkenaan drama tersebut.

Semalam, Zamarul Hisham sempat memuat naik beberapa babak ketika Adam menyuruh Nuha mandi sebelum bersarapan dengannya. Alkisahnya ‘pantang’ menyediakan makanan kalau tidak membersihkan diri yang kononnya menjadi penyabab rezeki susah untuk masuk. Lantaran itu, Nuha kemudiannya akur untuk membersihkan diri apabila disuruh oleh suaminya.

DAH MANDI KE BELUM NI? KALAU TAK MANDI, TAK NAK MAKAN SAMA-SAMA EH – DIANA RAFAR

Apa yang menarik perhatian warganet, siapa sangka Diana Rafar kebetulan mengulang cakap seperti dialog yang pernah disebutkan oleh watak Adam.

Ketika itu dilihat Diana Rafar sedang memasak di dapur dan kemudian Zamarul Hisham datang mengusik manja.

Namun suaminya seakan terkedu bila ditanyakan isterinya berkanaan sudah mandi atau belum.

Buat follower Keluarga, sila guna kod promo KELGSP5 untuk pembelian British Polo Yuna Handbag Set dengan harga lebih murah hanya di GO SHOP

“Watak Adam ambil skrip dari rumah ke?”- Netizen

Meninjau di ruangan komen berkenaan video yang dikongsikan, nyata mendapat perhatian warganet malah telah meraih ratusan ribu tontonan. Apa yang pasti ramai yang terhibur dan tidak kurang juga menyakat pasangan romantis ini dengan berseloroh berkenaan skrip Abang Zamarul yang rupa-rupanya siapa sangka realiti kehidupannya di rumah.

Sakit otak tengok Zamarul Hisham

Muncul menerusi drama terbaharu Aku Tanpa Cintamu, watak Adam lakonan Zamarul berjaya membuatkan penonton naik darah.

Masakan tidak, Adam merupakan seorang suami psiko yang emosinya boleh berubah dalam sekelip mata termasuk memukul isteri sendiri, Nuha lakonan Bella Astillah.

Watak tersebut seterusnya menjadikan Zamarul yang merupakan hero drama sebagai karakter paling dibenci ketika ini.

“Stres dan sakit otak aku dibuatnya watak Adam ini,” luah salah seorang penonton. Sakit hati dengan watak Zamarul. Pandai dia buat semua penonton benci terhadap Adam,” kata seorang lagi peminat drama berkenaan.

Selain Zamarul, drama yang mengisi slot Samarinda arahan Emi Sufian tersebut turut menampilkan pelakon Datuk Eizlan Yusuf dan Malek Mccrone.

HERO otai, Zamarul Hisyam kembali menarik perhatian peminat dengan drama Aku Tanpa Cintamu di sisi Bella Astilah.

Sumber : Tiktok : @zamarulhishamofficial, https://www.keluarga.my/

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: http://limauasamboi.pw/