Zul Ariffin Jatuhkan G4ri Besi Atas Kaki Nasha Aziz Sampai… “Berkali-Kali Zul Minta Maaf, Saya Diam Je”- Lubuk Viral

Meskipun berdepan kem4langan kecil hingga menyebabkan kakinya bengk4k, pelakon jelita, Nasha Aziz, 51, tetap mengutamakan pr0fesionalisme ketika menjayakan penggambaran filem Talbis Iblis.

Menurut Nasha, kejadian itu berlaku ketika dia sedang bersiap sedia menjayakan satu babak bersama Zul Ariffin sebelum pelakon lelaki itu secara tidak sengaja terjatuhkan g4ri besi di set tersebut.

Foto: Utusan

“Hendak dijadikan cerita, masa penggambaran dengan Zul, dia seperti tengah tidak senang hati disebabkan penggambaran bermula lambat.

“Ketika dia bercakap-cakap dengan kru yang ada di set, dia terjatuhkan gari besi yang sedang dipegang dan terkena kaki saya. Memang s4kit.

“Tapi, disebabkan mahu tunjuk diri profesional, saya diamkan sahaja. Dalam hati memang rasa nak menangis… g4ri besi kot!,” katanya.

Jelas Nasha, Zul yang menyedari kecu4iannya berkali-kali meminta maaf sebelum meneruskan babak dengannya.

“Banyak kali juga dia minta maaf dengan saya kerana tidak sengaja. Saya diam saja sebab tengah tahan s4kit dan tetap kena teruskan juga babak tersebut.

“Saya pula dengan persalinan watak hantu, mahu atau tidak kenalah tahan air mata walaupun kaki sudah bengk4k… Kata nak jadi hantu,” katanya ketawa.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Nasha Aziz (@nashaaziz)

Sementara itu, berkongsi mengenai filem arahan Khabir Bhatia itu, Nasha mengakui, tidak mudah membawakan watak Junaidah yang disifatkan banyak mengerah tenaganya.

“Kebanyakan babak dalam filem ini, saya lakukan sendiri. Susah sudah tentu, lagipun tidak ada benda yang senang di dunia ini. Tapi, saya suka terutama apabila banyak pihak memberi kepercayaan dan keyakinan terhadap saya.

“Boleh dikatakan, babak kena gantung paling sukar untuk disempurnakan dan menjelang akhir cerita, memang banyak adegan yang memerlukan energi berganda dan menuntut saya bereksperimen.

“Saya tidak merujuk mana-mana watak atau karya untuk membawa watak Junaidah. Saya bayangkan sendiri bagaimana mencorakkan karakter ini untuk mencabar sejauh mana kemampuan diri dalam lakonan,” katanya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Nasha Aziz (@nashaaziz)

Filem terbitan bersama Infinitus Gold, Astro Shaw, Jazzy Pictures (M), A Next Start Production dan MM2 Entertainment ini akan menjengah pawagam di Malaysia bermula 20 Oktober ini.

Selain Nasha, turut membintangi filem ini Azira Shafinaz, Zul Ariffin, Amir Nafis, Jay Iswazir, Sherie Merlis dan ramai lagi.

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: https://bartasangbad.site/