Neelofa kongsi video Bilal, Pu Riz juga tinggal komen – Lubuk Viral

Pada malam tadi, tindakan usahawan dan selebriti popular Neelofa atau Noor Neelofa Mohd Noor mendedahkan wajah anak sulungnya, Muhammad Bilal begitu menarik tumpuan ramai di media sosial sehingga hangat diperkatakan warganet.

Mana tidaknya, rata-rata warganet yang melihat wajah Bilal selepas berusia hampir 10 bulan memberikan pujian terhadap kecomelan cahaya mata pertama Neelofa dan suaminya, Haris Ismail atau turut dikenali sebagai PU Riz.

Neelofa bagaimanapun diruangan Instagram peribadinya juga memuat naik video yang sama iaitu rakaman yang memaparkan moment sepanjang anaknya itu membesar dari sejak lahir sehinggalah kini Bilal membesar dengan sihat dan sangat comel.

Menerusi kapsyen panjang ditulis Neelofa buat Muhammad Bilal, Neelofa yang menggelarkan dirinya sebagai Ummi menyifatkan kelahiran anaknya itu sebagai hadiah berharga buat dirinya dan suami. Manakala Neelofa juga mengatakan kehadiran Bilal adalah kecintaan tertinggi dan teragung dalam kehidupannya.

Posting Neelofa itu juga menarik tumpuan warganet terhadap komen ringkas PU Riz yang meninggalkan komen, “Masha Allah ni,” yang disusuli juga ribuan tanda suka ditinggalkan daripada peminat.

“Anak soleh Abah”

Bilal

Menerusi hantaran video yang sama, komen yang ditinggalkan oleh rakan-rakan selebriti juga mencuri tumpuan ramai apabila mereka turut menitipkan doa yang baik-baik buat Bilal.

“Anak soleh umi dan abah”

IMG_20221013_081436

“Cutenya Bilal”

Bilal

“So cute lahh…”

IMG_20221013_081453

 

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber:HCL