[VIDEO] Masih Ditah4n DiWad, Ibu Wafariena Takkan Buat Lap0ran Polis, Dedah Keadaan Terkini Anaknya- Lubuk Viral

Baru-baru ini pelakon Wafariena meluahkan rasa terkilan kepada pengarah sebuah drama apabila dikatakan seolah-olah lepas tangan selepas dirinya mengalami kec3deraan sewaktu melakukan aksi lagak ng3ri dalam drama tersebut.

Susulan keced3raan yang dialami itu, Wafa telah dimasukkan ke sebuah h0spital di Rawang, Selangor bagi mendapatkan raw4tan lanjut.

Bagaimanapun, menurut ibu kepada aktres berusia 27 tahun itu, dia menyedari akan isu yang timbul dan enggan mengeruhkan keadaan, sebaliknya terbuka untuk menyelesaikan masalah anaknya secara baik.

“Saya tak akan lakukan sebarang lap0ran p0lis kerana mereka sudah pun beri kerjasama dan menjawab mesej saya.

“Saya pun tak mahu keruhkan keadaan, kalau pihak saya buat lap0ran pastinya pihak sana akan turut susah sekali, kami memahami. Mereka juga kata akan bertanggungjawab dengan kes ini.

“Setakat ini masih belum sempat lagi untuk berjumpa pihak sana, bagaimanapun Wafa akan bertindak professional dan akan selesaikan dengan baik.

“Berlakon itu amanah dan tanggungjawab, Wafa boleh sahaja bekerja semula bila dah sihat nanti,” katanya ketika dihubungi Gempak.

Terdahulu, Wafa berkongsi berita dia dimasukkan ke h0spital menerusi satu hantaran video di Instagram miliknya.

Ditanya mengenai perkembangan tahap kesihatan Wafa, ibunya berkata anaknya masih ditah4n w4d dan dalam pemerhatian pihak pakar perub4tan.

“Wafa masih diraw4t di H0spital Rawang untuk raw4tan lanjut, mohon semua doakan kesembuhan Wafa.

“Doktor kata setakat ini tiada masalah tervk, tul4ng-tul4ngnya lepas X-ray tadi semua okay,” tambahnya.

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: https://bartasangbad.site/