Ko J4ngan Kuang Hajor..” – Mmg Ped4s Ayat Jep Pd Shuib, Sekali Respon Shuib Buat Rmai Terhibur – Lubuk Viral

Muhd Nadzri Zainal Abidin atau lebih dikenali sebagai Jep erupakan seorang pelawak, pelakon, penyanyi, pengacara dan penyampai radio Malaysia. Bakat beliau diperkenalkan menerusi Raja Lawak musim ke – 3 bersama Shuib . Mereka bergabung di bawah satu kumpulan yang diberi nama Sepahtu. Jep merupakan bekas anggota kumpulan Sepah bersama Shuib dan Mamat, menjuarai Raja Lawak musim ketiga dan Maharaja Lawak 2011. Selepas mereka bertiga berpisah, Jep menubuhkan kumpulan Sepahtu yang turut dianggotai oleh Shuib. Beliau juga adalah pemenang bagi sebuah rancangan improvisasi Super Spontan 2013 dan pernah menewaskan pelawak-pelawak popular yang lain dalam usahanya memenangi Artis Lawak Lelaki Paling Popular di Anugerah Lawak Warna yang dibuat julung kalinya oleh Astro untuk mengiktiraf dan menghargai usaha pelawak negara.

Menerusi satu klip video di akaun Tiktok milik moshiying_ menunjukkan satu ‘scene’ dari Sepahtu Reunion Live. Klip video tersebut menunjukkan Shuib yang sedang marah di dalam sketsa tersebut. Di dalam sketsa tersebut Shuib yang sedang berleter dimarahi oleh Pak Ya, Jep dan Rahim. Rata-rata penonton terhibur melihat aksi Shuib yang dimarahi tersebut. Ada juga yang mengatakan mereka amat memahami Shuib yang tidak dapat bercakap dengan ‘customer service’. Ramai juga yang ketawa melihat kata-kata yang diberikan oleh Rahim kepada Shuib.

Klip video tersebut mendapat sambutan hangat dan mempunyai sebanyak 356.9K tontonan, 28.8K sukaan dan 28 komen. Jangan lupa komen yang baik-baik.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @cepatberita

Lihat apa kata orang ramai:

@Peaky Blindfiq:HAHHAHAHA AJE KENE DIAM

@Iza Diza:macam astro lah kan…

@Nashzarul Hafiz:nasib da jep cover balikk.. bijak bijak bijak

@MAN:jangn smpai kita orng kutip awak

@sashaikal:Hahahahahahha kne sound terus

@mochi4lyfer:HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA ADUHH YANG ” AH DIAM AH KAU “

@Ijan_Nazir:haha.. diamla ko.. pakya kne maki

@???? ????? ™:Hahaha pakya mcm kena shoot dengan panah

@Meowment1:Aku pnh kena sejam wei Gila btl time pkp dulu

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber :Wiki, Tiktok