“Aunty Foofa Ada… Syakit Punggvng” – Ini Respon Jebat Apabila Neelofa Bertanya Mengapa Tidak Mahu Tidur – Lubuk Viral

Jebat Jayden Ahmad atau lebih dikenali sebagai Jebat Jayden merupakan anak kepada Noor Nabila Mohd Noor dan Sharnaaz Ahmad Basir Ahmad. Nama Jebat Jayden diberi bayangan singkatan Baby J.

Rata-rata netizen membuat andaian tepat apabila meneka Jebat iaitu nama watak Sharnaaz menerusi satu drama rantaian Bukan Kerana Aku Tak Cinta. Sharnaaz dan Nabila berkahwin pada 31 Mac 2017 dan daripada perkahwinan tersebut, lahirnya putera sulung mereka. Jebat dilahirkan pada 30 Ogos 2018 iaitu pada hari lahir Sharnaaz yang ke-33. Di Instagram, Jebat Jayden mempunyai pengikut sebanyak 415,000 yang dikawal oleh ibu dan bapanya.

Menerusi satu klip video di akaun Tiktok milik herrajennaira menunjukkan Jebat sedang bercuti di sebuah Villa di dalam kawasan hutan. Klip video tersebut menunjukkan Jebat sedang berkomunikasi bersama ibu saudaranya iaitu Noor Neelofa Mohd Noor.

Neelofa bertanya kepada Jebat, mengapa beliau tidak mahu tidur dan Jebat mengatakan beliau sak1t punggung tidur di atas tilam tersebut Rata-rata netizen terhibur mendengar respon Jebat itu dan cara beliau memanggil ibu saudaranya itu dengan pelat iaitu ‘Aunty Foofa’. Ada juga mengatakan Jebat ini memang anak yang bijak dan pandai memberi respon kepada orang dewasa.

Klip video tersebut mendapat sambutan hangat dan mempunyai sebanyak 224.2K tontonan, 9713 sukaan dan 33 komen. Jangan lupa komen yang baik-baik.

VIDEO:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @cepatberita

Lihat apa kata orang ramai:

@Hanna:Suara Masho Yaya pun sama lebih kurang macam Aunty Fofa

@amelia2067766:alahai Jayden lembut nya bicarra

@nona:baby ni mengalahkan org tua laa

@moπA:auntie fofaaa npe x pggil tayfoofaa je jebat

@Zaahass:adehhh…sedak dukong terr

@Massitah Sujud:terhibur dengan telatah Jayden ni..paiderman

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber : sinetronmalaya.com