Baru Je Zul Ariffin Mengaku Salah, Sekali Harith Iskander, Azhar Sulaiman Beri K0men Pedas!- Lubuk Viral

Umum mengetahui pelakon terkenal, Zul Ariffin telah mengaku salah atas pertuduhan memuat naik kandungan yang bersifat sumb4ng di media sosial pada Mac lalu. Ia menimbulkan reaksi dari pelbagai pihak termasuklah rakan selebriti seperti Harith Iskander dan Azhar Sulaiman yang turut memberikan pandangan mereka di media sosial.

Titip Harapan Pada Pelakon Lain Agar Lebih Berhati-Hati

Menerusi hantaran di Instagram, pelakon Azhar Sulaiman tampil menitipkan rasa simpati terhadap Zul Ariffin, malah turut berharap agar pelakon lain di luar sana untuk lebih berhati-hati.

“Sebagai rakan artis, Mami terasa sangat simpati dengan Bro Zul..Semoga pelakon-pelakon lain tidak terkena seperti dia dan lebih berhati-hati dalam bersikap ‘sharing is caring’.”-Tulis Azhar

Persoal Tindakan Pihak Terlibat

Dalam pada itu, pelakon dan pelawak, Harith Iskander turut mempersoalkan tindakan pihak terlibat yang memberikan final version kepada pelakon jika tidak mahu teaser tersebut dimuatnaik ke media sosial.

“Ok i’m confused. Saya tahu @zul_ariffin muatnaik video. Tapi siapa bertanggungjawab untuk storyboard, skrip, sh00t dan edit?.

“Kalau tak nak diuploadkan-kenapa beri final version kepada pelakon.”-soal Harith

Dipetik dari laporan Utusan Malaysia, Zul Ariffin didenda RM30,000 oleh Mahk4mah Se3syen semalam selepas mengaku salah memuat naik klip video bersifat sumbang di akaun Instagramnya Mac lalu.

Sumber/Kredit : murai.my

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: https://bartasangbad.site/