“Ni Pun Nak Buat ‘Content’ Ke?” – Rakam Video Men4ngis Dapat Sentuh & Cium Kaabah, ‘Influencer’ Ditegvr Netizen – Lubuk Viral

Pempengaruh dan usahawan, Adira Salahudi telah memuat naik video ketika dia berada di Mekah di mana rakaman itu meraih perhatian ramai warganet.

Menerusi video dimuat naik di akaun Instagram Adira, dia dilihat sedang menangis terharu kerana dapat memegang dinding Kaabah ketika berada di sana untuk menunaikan umrah.

Adira yang berpakaian serba putih itu berjaya berada di depan sekali dan dilihat mencivm Kaabah berkali-kali sambil men4ngis teresak-esak.

Meskipun dihimpit ramai orang yang turut tidak mahu melepaskan peluang untuk menyentuh dinding Kaabah, Adira dilihat tidak berganjak dari situ.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ????? ???????? (@adirasalahudi)

Menjengah ruangan komen ramai yang berasa cembvru dan teringin lalui pengalaman seperti Adira yang dapat memegang Kaabah.

Mereka akui turut berasa seb4k selepas menonton video Adira dan ada yang berkongsi pengalaman mereka ketika menunaikan umrah.

Namun, sesetengah netizen meny1ndir Adira kerana merakam situasi itu dan memuat naik video tersebut di media sosial.

Ada yang menegvr Adira tentang anak rambutnya yang terkeluar dan berkata seharusnya dia menutup aurat dengan lebih sempurna ketika melakukan ibadah umrah.

Menerusi Instagram story, Adira bagaimanapun berkata setiap orang ada dua pendapat yang berbeza berkenaan tindakannya merakamkan situasi itu.

Jika lihat dengan kebaikan maka baik lah ia. Jika lihat dengan keburukan maka buruk lah ia. Berkata kata biarlah berilmu.”

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: https://beautifulnara.com/