“Jawab Macam Bagus”- Usahawan Ini Harap Noraniza Idris Sedar Dan Insaf? – Lubuk Viral

Hidup ini umpama roda. Kadang-kadang di atas, kadang-kadang dibawah. Kec0h di media sosial tentang isu seorang usahawan yang mengatakan menerima respon kurang baik daripada individu yang menurutnya, dihantar oleh penyanyi Noraniza Idris di aplikasi Whatsapp.

Menerusi laman sosial Facebook Mona Din,dia mengungkapkan rasa terkilan atas respons yang diterima daripada penyanyi berkenaan.

“Saya Tulis Dah Dengan Cukup Baik Kan?”

VIA FAcebook Mona Din

Menurutnya, dia telah menulis dan menggunakan ayat yang cukup baik semasa menghantar pesanan kepada Noraniza di Whatsapp. Namun katanya, respon yang diberikan oleh penyanyi itu ternyata mengecew4kan.

“Saya tulis dah dengan cukup baik kan? Saya kata kalau dia berkerjasama, saya mungkin boleh bantu dia satu hari nanti. Kenapa saya kata demikian? Sebab saya dah boleh predict apa yang akan berlaku.

“Tapi sbb dia bukan saja boxx, tapi juga somxx, jawab macam bagus. Last-last  dia kena buat pc memalvkan diri sendiri, bagitau dia digugvrkan sebagai duta, juga bagitau plantikan dia as duta takde b&w,”- tulis usahawan itu di ruangan Facebook.

Harap Sedar Dan Ins4f

Mona Din berharap agar Noraniza mengambil iktibar daripada apa yang telah berlaku. Bukan itu sahaja, dia juga berharap agar Noraniza sedar dan ins4f dengan apa yang telah dia lakukan yang mana boleh menjejaskan nama baiknya sendiri.

“Hopefully dia belajar sesuatu. Hopefully dia sedar dgn ikhlas, bukan hanya sebab dah digugvrkan. Tapi sedar dan ins4f semua ni terjadi sebab dia sendiri yang bod, som & eg !”- tulis usahawan tersebut di postingnya.

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber:Murai.my