Netizen terkedu TikToker dipuji suara iras Tokti akhirnya nyanyi ‘live’ – Lubuk Viral

Tentu pengguna aplikasi TikTok sudah cukup familiar dengan seorang TikToker yang dikenali sebagai Layka Al Funsu yang mana suaranya begitu mendapat perhatian ribuan warganet di aplikasi tersebut sehingga ada yang memujinya memiliki suara iras seperti penyanyi tersohor, Datuk Seri Siti Nurhaliza atau turut dikenali sebagai Tokti.

Namun begitu, selepas suaranya berjaya mencuri tumpuan orang ramai nampaknya dia turut menerima komen kurang enak mengatakan suaranya auto-tune dan kemerduannya juga disebabkan mic yang digunakan ketika menyanyi tetapi rakaman yang tular ini berjaya menepis dakwaan tersebut.

@ayuazhar_98

mesti kenal tiktokers manis ni kan ? #fyp

♬ original sound – Ayu azhar – Ayu azhar

TikToker jelita ini terbaharu menjadi perbualan warganet selepas videonya tersebar ketika membuat nyanyian secara live disebuah program. Rakaman video yang tular itu bagaimanapun membuatkan ramai dapat mendengarkan suara sebenar Layka Al Funsu.

Ternyata ramai kagum dengan kebolehannya menyanyi dan cukup merdu seperti dalam live TikTok di akaunnya sehingga dia pula menerima pujian melambung oleh peminatnya.

@faiztukirin

jgn ada yg komen ckp auto tune lagi sudah lah

♬ original sound – Bukan_faiZ – Bukan_faiZ

“Jangan ada yang komen cakap auto tune lagi sudah lah,” tulis individu pengguna TikTok yang berkongsikan rakaman video TikToker terkenal itu yang mana diruangan komen pula ada yang memerli komen-komen negatif yang pernah diterima gadis berkenaan dan ada yang percaya dia boleh pergi jauh dalam bidang nyanyian.

“Best suara…”

Tiktoker

“Nah yang mana cakap Layka ejas suara tu…”

IMG_20221003_093804IMG_20221003_093842

“Tulah asyik cakap tak percaya…”

IMG_20221003_093847

TikToker

“Yang mana dulu kata dia guna…”

IMG_20221003_093918IMG_20221003_093935

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber  : HCL